Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: Jag visste inte att hästar och åsnor kunde skaffa barn tillsammans. Så jag frågade min tyskalärare det. ♥ Det är kul att de kan det, tycker jag. Synd bara att avkomman blir steril. =/ Eller hur :C Samma sak med Lejon och tiger. 31 jan, 2012 20:25 |
|
Fckingunicorn
Elev |
31 jan, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
31 jan, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
childhoodlight fick jag faktiskt
31 jan, 2012 23:12 |
|
Vipratten
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=OJXNg9ezcm8&context=C30c1accADOEgsToPDskIKNKoSiYfOsxsxljMNlf4P
Hoppsan. Piinsamt... Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
1 feb, 2012 09:42 |
|
MizzNina
Elev |
1 feb, 2012 10:05 |
|
superdupermikaelah
Elev |
1 feb, 2012 10:14 |
|
Fckingunicorn
Elev |
1 feb, 2012 12:13 |
|
Vipratten
Elev |
Est-ce qu´il aime ce moyen de transport? Pourquoi?
Franskaläxa. Blä. Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
1 feb, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
1 feb, 2012 21:18 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen