Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeer ! ♥
26 jan, 2012 14:54 |
|
Bombarda
Elev |
awesome !
Kärlek till alla! 26 jan, 2012 15:11 |
|
Nagato Seno
Elev |
Bra!
Enade vi stå, splittrade vi falla 26 jan, 2012 15:34 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
den är såååå bra!!!!! hej hej! :) 26 jan, 2012 18:05 |
|
Professor McGonagall
Elev |
jättebra!!
kul att du är tillbaka och skriver igen jag har verkligen saknat ditt skrivande Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 26 jan, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
Ett kort inlägg. Min äldsta syster fyller 19 idag
------------------------------------------------------- ALEX: Professor McGonagoll berättade för mig att Cass vaknat. Jag brast ut i gråt. jag har varit så orolig för henne. Professor McGonagoll klappade mig tafatt på ryggen innan jag vände mig om och sprang. Tårarna bara rann... Jag rusade upp till sovsalen och slängde mig på sängen och släppte ut alla tårar som ville ut. CASS: Sjukhussängen är obekväm. Huvudet värker, halsen värker, mår illa gör jag med och magen bultar... Jag la stilla och suckade om och om igen medans botarna undersökte mig för andra gången denna dag. När dom var färdiga och gick bestämde jag mig för att skriva ett brev till Alex. Efter många ihop knycklade brev och tårar vek jag till slut ihop ett papper och skickade iväg med en uggla en botare kom in med. På brevet stod det: " Alex, jag är vaken och mår väl okej. Jag är beredd att ge dig en chans till om du vill? Jag älskar och saknar dig... Förlåt för allt. Cass!" Jag tittade på ugglan tills den flög ur sikte och föll sedan i sömn.. 26 jan, 2012 19:57 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Jättebra!!!
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 26 jan, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
26 jan, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Jättebra =) Satt upp till klockan fyra i helgen och läste igenom hela xD
26 jan, 2012 20:04 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Nice kapitel! ;D
26 jan, 2012 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen