Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 311 312 313 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Suuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeer ! ♥

26 jan, 2012 14:54

Bombarda
Elev

Avatar


awesome !

Kärlek till alla!

26 jan, 2012 15:11

Nagato Seno
Elev

Avatar


Bra!

Enade vi stå, splittrade vi falla

26 jan, 2012 15:34

nilla10
Elev

Avatar


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

den är såååå bra!!!!!

hej hej! :)

26 jan, 2012 18:05

Professor McGonagall
Elev

Avatar


jättebra!!
kul att du är tillbaka och skriver igen
jag har verkligen saknat ditt skrivande

Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&amp;page=1#p615954

26 jan, 2012 18:13

Borttagen

Avatar


Ett kort inlägg. Min äldsta syster fyller 19 idag
-------------------------------------------------------
ALEX:
Professor McGonagoll berättade för mig att Cass vaknat.
Jag brast ut i gråt. jag har varit så orolig för henne.
Professor McGonagoll klappade mig tafatt på ryggen innan jag vände mig om och sprang.
Tårarna bara rann...
Jag rusade upp till sovsalen och slängde mig på sängen och släppte ut alla tårar som ville ut.

CASS:
Sjukhussängen är obekväm. Huvudet värker, halsen värker, mår illa gör jag med och magen bultar...
Jag la stilla och suckade om och om igen medans botarna undersökte mig för andra gången denna dag.
När dom var färdiga och gick bestämde jag mig för att skriva ett brev till Alex.
Efter många ihop knycklade brev och tårar vek jag till slut ihop ett papper och skickade iväg med en uggla en botare kom in med.
På brevet stod det:

" Alex,
jag är vaken och mår väl okej.
Jag är beredd att ge dig en chans till om du vill?
Jag älskar och saknar dig...
Förlåt för allt.
Cass!"

Jag tittade på ugglan tills den flög ur sikte och föll sedan i sömn..

26 jan, 2012 19:57

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


Jättebra!!!

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

26 jan, 2012 20:01

Borttagen

Avatar


FÖRRESTEN SE HIIT

Jag har svarat på alla frågor nu

http://smulanskaka.bloggplatsen.se/

26 jan, 2012 20:03

Borttagen

Avatar


Jättebra =) Satt upp till klockan fyra i helgen och läste igenom hela xD

26 jan, 2012 20:04

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Nice kapitel! ;D

26 jan, 2012 20:59

1 2 3 ... 311 312 313 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.