Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av MissLollo: Nån som kommer ihåg om Faberry sjunger nån mer duett än I feel Pretty/Unpretty?? OM INTE SÅ MÅSTE DE VERKLIGEN GÖRA FLER IHOP HUR U DET SKA GÅ TILL Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 28 okt, 2012 19:48 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av MissLollo: Nån som kommer ihåg om Faberry sjunger nån mer duett än I feel Pretty/Unpretty?? OM INTE SÅ MÅSTE DE VERKLIGEN GÖRA FLER IHOP HUR U DET SKA GÅ TILL Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa!
28 okt, 2012 19:49 |
|
EmahS
Elev |
Typ alla om detta fina är ju borta :'(
så jag lägger upp igen ![]() Three is a charm, two is not the same. I don't see the harm, so are you game? OTP
28 okt, 2012 19:53 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Typ alla om detta fina är ju borta :'( så jag lägger upp igen ![]() Three is a charm, two is not the same. I don't see the harm, so are you game? OTP HAHA, det här är genius!! åh ♥ ![]()
28 okt, 2012 19:55 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av EmahS: du kan inte rösta på fler inlägg idag Typ alla om detta fina är ju borta :'( så jag lägger upp igen ![]() Three is a charm, two is not the same. I don't see the harm, so are you game? OTP
28 okt, 2012 20:00 |
|
Miss_Green
Elev |
Jag har inte sett Glee.. Är den bra? Jag funderar på att önska mig Glee säsong 1 i julklapp :3 om säsong 1 är bra ska jag nog köpa säsong 2 också ^.^
;; ![]()
28 okt, 2012 21:13 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Jag har inte sett Glee.. Är den bra? Jag funderar på att önska mig Glee säsong 1 i julklapp :3 om säsong 1 är bra ska jag nog köpa säsong 2 också ^.^ JA! GÖR DET! 28 okt, 2012 21:14 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Typ alla om detta fina är ju borta :'( så jag lägger upp igen ![]() Three is a charm, two is not the same. I don't see the harm, so are you game? OTP HAHA, det här är genius!! åh ♥ ELLERHUR! ♥ Skrivet av MissLollo: Skrivet av EmahS: du kan inte rösta på fler inlägg idag Typ alla om detta fina är ju borta :'( så jag lägger upp igen ![]() Three is a charm, two is not the same. I don't see the harm, so are you game? OTP
28 okt, 2012 21:15 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av Miss_Green: Jag har inte sett Glee.. Är den bra? Jag funderar på att önska mig Glee säsong 1 i julklapp :3 om säsong 1 är bra ska jag nog köpa säsong 2 också ^.^ JA! GÖR DET! Det får bli så ;; ![]()
28 okt, 2012 21:17 |
|
GinnyOlivia
Elev |
har ni sett chris colfer's halloweenklädsel oh m y go d.
https://twitter.com/chriscolfer/status/262780629563883520 (im cryingngng) ![]()
29 okt, 2012 08:40 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen