@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill inte till skolan imorgooooooooooon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :C Skolka? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 mar, 2012 21:38 |
|
Amandan
Elev |
Hur ska jag klara mig utan er underbara mugglisar i två veckor?! GALET.
Jag kommer att spricka, hjälp. Hur kan man lindra längtan till mugglis? Min tumblr!
12 mar, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag vill inte till skolan imorgooooooooooon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :C Skolka? Mycket frestande förslag... Btw, nu dör snart min mobil. Bye everyone ! Love yah ! ♥ 12 mar, 2012 21:40 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag vill inte till skolan imorgooooooooooon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :C Skolka? haha, bra råd, kul just då men inte långsiktikt;P (Solkatten fatta att du skoja^^) ![]() ![]()
12 mar, 2012 21:40 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har egyptiska bokmärken.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 mar, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
JAG SKA SLÅ ED SHEERAN I TEMPLE RUN! JAG MÅSTE DET!
(Fast sen i slutet av året har väl människan för mycket poäng för att jag ska klara det, men who cares) 12 mar, 2012 21:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG SKA SLÅ ED SHEERAN I TEMPLE RUN! JAG MÅSTE DET! (Fast sen i slutet av året har väl människan för mycket poäng för att jag ska klara det, men who cares) När kommer del 2?! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 mar, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: JAG SKA SLÅ ED SHEERAN I TEMPLE RUN! JAG MÅSTE DET! (Fast sen i slutet av året har väl människan för mycket poäng för att jag ska klara det, men who cares) När kommer del 2?! Snart! EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=BwQ8cVNfXQg Där är länken, videon borde bli aktiv snart :3 12 mar, 2012 21:54 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: JAG SKA SLÅ ED SHEERAN I TEMPLE RUN! JAG MÅSTE DET! (Fast sen i slutet av året har väl människan för mycket poäng för att jag ska klara det, men who cares) När kommer del 2?! Snart! EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=BwQ8cVNfXQg Där är länken, videon borde bli aktiv snart :3 Fick värsta lusten att titta på AVPM nu, HAHA x) Ska lyssna på låtarna, ehe. Men awesome vlog! ![]()
12 mar, 2012 22:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: JAG SKA SLÅ ED SHEERAN I TEMPLE RUN! JAG MÅSTE DET! (Fast sen i slutet av året har väl människan för mycket poäng för att jag ska klara det, men who cares) När kommer del 2?! Snart! EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=BwQ8cVNfXQg Där är länken, videon borde bli aktiv snart :3 Fick värsta lusten att titta på AVPM nu, HAHA x) Ska lyssna på låtarna, ehe. Men awesome vlog! Haha, fick också lust att titta på AVPM nu x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 mar, 2012 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen