@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag känner mig jobbig, dum och oälskad.
12 mar, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill till Felix Felicis........... ._. Ärligt talat, det vill inte jag. o_o Varför inte??? OwO 12 mar, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill till Felix Felicis........... ._. Ärligt talat, det vill inte jag. o_o Varför inte??? OwO Det ligger långt ifrån där jag bor, kommer inte våga prata med någon och, ja, jag vill helst spara mina pengar. 12 mar, 2012 18:52 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Jag äter Bragokex
12 mar, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Åt precis mat
12 mar, 2012 19:01 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Finland!Skrivet av scarhead: Skrivet av joel9324: jag hade planerat på att gå men jag är bortrest då Skrivet av Borttagen: Nååågon som ska på felix felicis 2012?? (Det kommer nog inte jag... Växjö ligger ganska så lång från Stockholm så jag kan inte komma Vart ska du resa? :o jag är inte ens i samma land då</3 12 mar, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Har varit i Finland typ... 1000 gånger Skrivet av Borttagen: Finland!Skrivet av scarhead: Skrivet av joel9324: jag hade planerat på att gå men jag är bortrest då Skrivet av Borttagen: Nååågon som ska på felix felicis 2012?? (Det kommer nog inte jag... Växjö ligger ganska så lång från Stockholm så jag kan inte komma Vart ska du resa? :o jag är inte ens i samma land då</3 12 mar, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Jag har hittat en praoplats nu!
Yaay! 12 mar, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
WOOOOOP! Jag kan spela verserna till "The A team" av Ed Sheeran på gitarr :3 och jag lärde mig det på bara typ fem minuter XD
KALLA MIG AWESOME! PÅ NÄSTA MUGGLISTRÄFF SKA JAG HA MED MIG GITARREN OCH SPELA THE A TEAM, JAG LOVAR XD 12 mar, 2012 19:08 |
|
joel9324
Elev |
12 mar, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen