Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3109 3110 3111 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag känner mig jobbig, dum och oälskad.

12 mar, 2012 18:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill till Felix Felicis........... ._.

Ärligt talat, det vill inte jag. o_o

Varför inte??? OwO

12 mar, 2012 18:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill till Felix Felicis........... ._.

Ärligt talat, det vill inte jag. o_o

Varför inte??? OwO

Det ligger långt ifrån där jag bor, kommer inte våga prata med någon och, ja, jag vill helst spara mina pengar.

12 mar, 2012 18:52

LeeJordanhjärta
Elev

Avatar


Jag äter Bragokex

12 mar, 2012 18:59

Borttagen

Avatar


Åt precis mat

12 mar, 2012 19:01

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av scarhead:
Skrivet av joel9324:
Skrivet av Borttagen:
Nååågon som ska på felix felicis 2012?? (Det kommer nog inte jag... men jag bara undrar)


Växjö ligger ganska så lång från Stockholm så jag kan inte komma
jag hade planerat på att gå men jag är bortrest då

Vart ska du resa? :o
Finland!
jag är inte ens i samma land då</3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

12 mar, 2012 19:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av scarhead:
Skrivet av joel9324:
Skrivet av Borttagen:
Nååågon som ska på felix felicis 2012?? (Det kommer nog inte jag... men jag bara undrar)


Växjö ligger ganska så lång från Stockholm så jag kan inte komma
jag hade planerat på att gå men jag är bortrest då

Vart ska du resa? :o
Finland!
jag är inte ens i samma land då</3
Har varit i Finland typ... 1000 gånger

12 mar, 2012 19:04

Borttagen

Avatar


Jag har hittat en praoplats nu!

Yaay!

12 mar, 2012 19:07

Borttagen

Avatar


WOOOOOP! Jag kan spela verserna till "The A team" av Ed Sheeran på gitarr :3 och jag lärde mig det på bara typ fem minuter XD


KALLA MIG AWESOME! PÅ NÄSTA MUGGLISTRÄFF SKA JAG HA MED MIG GITARREN OCH SPELA THE A TEAM, JAG LOVAR XD

12 mar, 2012 19:08

joel9324
Elev

Avatar

+1


Skrivet av LeeJordanhjärta:
Jag äter Bragokex

Du är läskig, jag äter också Bragokex

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

12 mar, 2012 19:08

1 2 3 ... 3109 3110 3111 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.