Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN PENIS. SKA VI DISKUTERA OM MIN PENIS SOM HETER GÖRAN PERSSON? INTRESSEKLUBBEN ANTEKNAR ! INRESSESMURFARNA HOPPAR AV GLÄDJE! Jaha. 16 okt, 2011 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Ja jag djävlas, men på en bra och ordentlig nivå. ^^ Och vem avgör vad som är en ordentlig nivå? ;D Om jag nu gjort dig upprörd så ber jag om ursäkt, men det är svårt att veta till vilken nivå man kan gå utan att gå för långt. Yeah jag kan ha överreagerat också, men när du djävlas på en personlig nivå så har det gått för långt - när du använde klippet blev det personligt. ^^ 16 okt, 2011 21:52 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dini99: ANTECKNA PÅ.Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN PENIS. SKA VI DISKUTERA OM MIN PENIS SOM HETER GÖRAN PERSSON? INTRESSEKLUBBEN ANTEKNAR ! linnvendela - JAG ÄR EN STOLT KVINNA MED EN PENIS SOM KRÄVER JÄMSTÄLLDHET! Du ä bara för skön MelodyJoseph "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 21:53 |
|
mitchan
Lärare |
16 okt, 2011 21:54 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dini99: ANTECKNA PÅ.Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN PENIS. SKA VI DISKUTERA OM MIN PENIS SOM HETER GÖRAN PERSSON? INTRESSEKLUBBEN ANTEKNAR ! linnvendela - JAG ÄR EN STOLT KVINNA MED EN PENIS SOM KRÄVER JÄMSTÄLLDHET! Så om vi Diskuterar om Göran Persson så Diskuterar vi om jämnställdighet! Vad braaaaa! Jaha. 16 okt, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
Dini99
SOM MIN PENIS ♥ linnvendela - INTE SOSSE PERSSON. PENIS PERSSON! LAAAAHV MEEE. I NEEEED LAAAHV ♥ 16 okt, 2011 21:55 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: SOM MIN PENIS ♥ linnvendela - INTE SOSSE PERSSON. PENIS PERSSON! LAAAAHV MEEE. I NEEEED LAAAHV ♥ Jaa? Din penis hette ju Göran Persson! Det är ju honnom eller henne vi pratar om! LÖÖÖÖÖÖÖÖÖV TILL MelodyJoseph!!! Jaha. 16 okt, 2011 21:57 |
|
Dini99
Elev |
Hahah! Löööve till MelodyJoseph!
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 21:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: JAG TRODDE DU MENADE SOCIALIST PERSSON. FAIL ON ME. DISKUTERA GÖRAN. HAN ÄR BARA LITE BLYG.Skrivet av Borttagen: SOM MIN PENIS ♥ linnvendela - INTE SOSSE PERSSON. PENIS PERSSON! LAAAAHV MEEE. I NEEEED LAAAHV ♥ Jaa? Din penis hette ju Göran Persson! Det är ju honnom eller henne vi pratar om! LÖÖÖÖÖÖÖÖÖV TILL MelodyJoseph!!! LÖÖÖÖV TILL DIG MED linnvendela OCH Dini99 ♥ 16 okt, 2011 21:59 |
|
linnvendela
Elev |
^HEEEEEEJ GÖRAN!!
Jaha. 16 okt, 2011 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen