Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Awesome!!!
25 jan, 2012 15:06 |
|
Freja
Elev |
Bra!
Everything is Dramione and nothing hurts. 25 jan, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: Bra! ^ 25 jan, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
CASSANDRA:
Jag la i sjukhussängen och väntade på Demelza som skulle komma och hälsa på. Jag hörde en lätt knackning innan dörren slogs upp och en blond flicka kom inrusandes. - CASSANDRA! Hon rusade fram till sängen och la armarna om mig. Jag skrattade svagt och kramade tillbaka. - Hej syrran. Hon sjönk ner på sängkanten brevid mig. - Hur är det? Jag log. - Bättre. Hur är det själv? Hon viftade med handen. - Bra men nu skiter vi i mig. Jag skrattade tyst. Hon tittade oroligt på mig. - Cass, hur mår du egentligen? Jag log snett igen. - jag är trött, har ont och ja mår dåligt. Hon nickade och la sig ner brevid mig. Sen somnade vi i varandras armar! Kort inlägg ska iväg 25 jan, 2012 19:26 |
|
LillLuna
Elev |
25 jan, 2012 19:27 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Sååå fiiint!
25 jan, 2012 20:45 |
|
Ginny.T
Elev |
mysigt kap. jättebra!
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 25 jan, 2012 22:45 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Riktigt gulligt kap!!!
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 26 jan, 2012 06:48 |
|
mican00
Elev |
26 jan, 2012 08:08 |
|
Borttagen
|
Jättebra som vanligt : )
26 jan, 2012 09:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen