Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Train: Gjorde klart min trollstav idag! Lägger upp bild när jag orkar ^_^ när orkar du då?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 24 feb, 2012 23:35 |
|
mican00
Elev |
25 feb, 2012 09:07 |
|
Borttagen
|
Är klar med min pegmipuff. (stavning?)
Färg: Ja, vilken färg ska man säga? Namn: Vet inte enu... Kön: Kille. Något mer: kommer inte på någonting mer just nu. 25 feb, 2012 11:43 |
|
Ran
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av mican00: Skrivet av Luna.Lovegood: ^Så det är en han? (synd, annars hade min Arnold nog gärna velat förlova sig. Men det är såklart du som ska bestämma vad det är) Men så söt som han är så måste han ju heta ngt fint. ♥ hade vart kul om dom förlovat sig XD men jag tycker på något sätt att den ser ut som en kille :3 tack! ♥ Ligger ngt i det. Dragen är lite "pojkiga". Trams, de kan väll förlåva sig ändå, vad spelar könen för roll? Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 25 feb, 2012 11:54 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Ran: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av mican00: Skrivet av Luna.Lovegood: ^Så det är en han? (synd, annars hade min Arnold nog gärna velat förlova sig. Men det är såklart du som ska bestämma vad det är) Men så söt som han är så måste han ju heta ngt fint. ♥ hade vart kul om dom förlovat sig XD men jag tycker på något sätt att den ser ut som en kille :3 tack! ♥ Ligger ngt i det. Dragen är lite "pojkiga". Trams, de kan väll förlåva sig ändå, vad spelar könen för roll? Kanske det... Men det blir svårt om man vill ha små pygmépuffsbebisar. Vad gulligt det vore. ♥ Annars kanske min får byta till att vara tjej. En liten Arnoldina. 25 feb, 2012 12:00 |
|
Ran
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Ran: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av mican00: Skrivet av Luna.Lovegood: ^Så det är en han? (synd, annars hade min Arnold nog gärna velat förlova sig. Men det är såklart du som ska bestämma vad det är) Men så söt som han är så måste han ju heta ngt fint. ♥ hade vart kul om dom förlovat sig XD men jag tycker på något sätt att den ser ut som en kille :3 tack! ♥ Ligger ngt i det. Dragen är lite "pojkiga". Trams, de kan väll förlåva sig ändå, vad spelar könen för roll? Kanske det... Men det blir svårt om man vill ha små pygmépuffsbebisar. Vad gulligt det vore. ♥ Annars kanske min får byta till att vara tjej. En liten Arnoldina. Eller så kan ni adoptera små bebisar... Hur sätter ni fast ögonen på dem föresten? Min är så gott som klar den dehöver bara ögon och ev nos. Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 25 feb, 2012 12:02 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Ran: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Ran: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av mican00: Skrivet av Luna.Lovegood: ^Så det är en han? (synd, annars hade min Arnold nog gärna velat förlova sig. Men det är såklart du som ska bestämma vad det är) Men så söt som han är så måste han ju heta ngt fint. ♥ hade vart kul om dom förlovat sig XD men jag tycker på något sätt att den ser ut som en kille :3 tack! ♥ Ligger ngt i det. Dragen är lite "pojkiga". Trams, de kan väll förlåva sig ändå, vad spelar könen för roll? Kanske det... Men det blir svårt om man vill ha små pygmépuffsbebisar. Vad gulligt det vore. ♥ Annars kanske min får byta till att vara tjej. En liten Arnoldina. Eller så kan ni adoptera små bebisar... Hur sätter ni fast ögonen på dem föresten? Min är så gott som klar den dehöver bara ögon och ev nos. Jag sydde på såna där plastögon. Men eftersom min är virkad och uppstoppad så är det nog en helt annan sak. 25 feb, 2012 12:04 |
|
Ran
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Ran: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Ran: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av mican00: Skrivet av Luna.Lovegood: ^Så det är en han? (synd, annars hade min Arnold nog gärna velat förlova sig. Men det är såklart du som ska bestämma vad det är) Men så söt som han är så måste han ju heta ngt fint. ♥ hade vart kul om dom förlovat sig XD men jag tycker på något sätt att den ser ut som en kille :3 tack! ♥ Ligger ngt i det. Dragen är lite "pojkiga". Trams, de kan väll förlåva sig ändå, vad spelar könen för roll? Kanske det... Men det blir svårt om man vill ha små pygmépuffsbebisar. Vad gulligt det vore. ♥ Annars kanske min får byta till att vara tjej. En liten Arnoldina. Eller så kan ni adoptera små bebisar... Hur sätter ni fast ögonen på dem föresten? Min är så gott som klar den dehöver bara ögon och ev nos. Jag sydde på såna där plastögon. Men eftersom min är virkad och uppstoppad så är det nog en helt annan sak. Ja jag har ju en garnboll lixom... känns svårt att få fast saker på den... Men ni har ju gjort det så. Hur gör man? Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 25 feb, 2012 12:06 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ran: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Ran: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Ran: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av mican00: Skrivet av Luna.Lovegood: ^Så det är en han? (synd, annars hade min Arnold nog gärna velat förlova sig. Men det är såklart du som ska bestämma vad det är) Men så söt som han är så måste han ju heta ngt fint. ♥ hade vart kul om dom förlovat sig XD men jag tycker på något sätt att den ser ut som en kille :3 tack! ♥ Ligger ngt i det. Dragen är lite "pojkiga". Trams, de kan väll förlåva sig ändå, vad spelar könen för roll? Kanske det... Men det blir svårt om man vill ha små pygmépuffsbebisar. Vad gulligt det vore. ♥ Annars kanske min får byta till att vara tjej. En liten Arnoldina. Eller så kan ni adoptera små bebisar... Hur sätter ni fast ögonen på dem föresten? Min är så gott som klar den dehöver bara ögon och ev nos. Jag sydde på såna där plastögon. Men eftersom min är virkad och uppstoppad så är det nog en helt annan sak. Ja jag har ju en garnboll lixom... känns svårt att få fast saker på den... Men ni har ju gjort det så. Hur gör man? jag har också en garnboll, men jag har iinte satt fast ögonen än, jag bara tryckte fast dom för kortets skull mamma lovade att hjälpa mig igår (hon tänkte typ sy fast dom) men hon har inte gjort det än... ![]()
25 feb, 2012 12:21 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
25 feb, 2012 13:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen