Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
28 okt, 2012 10:59 |
|
Savi
Elev |
Alltså... Darren och Lea... När de sjunger Make you feel my love. Jag sitter i tårar. De sjöng den på någon cancergala tidigare i år och sen i förrgår på Big Brother Big Sister.
http://www.youtube.com/watch?v=yQHpY0nFANY
28 okt, 2012 11:53 |
|
GinnyOlivia
Elev |
28 okt, 2012 18:33 |
|
Stranger
Elev |
Quinn såg rätt sur ut... xD MEN FIIN! 28 okt, 2012 18:49 |
|
GinnyOlivia
Elev |
yeah well Rachel is annoying her...... tACK. ![]()
28 okt, 2012 19:20 |
|
Miskel
Elev |
OMG JA OCH OMG VAD FINT. Det är perfekt. How will I handle this perfectness?! Spoiler: Tryck här för att visa!
28 okt, 2012 19:27 |
|
MissLollo
Elev |
Nån som kommer ihåg om Faberry sjunger nån mer duett än I feel Pretty/Unpretty?? OM INTE SÅ MÅSTE DE VERKLIGEN GÖRA FLER IHOP HUR U DET SKA GÅ TILL
28 okt, 2012 19:35 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av MissLollo: Nån som kommer ihåg om Faberry sjunger nån mer duett än I feel Pretty/Unpretty?? OM INTE SÅ MÅSTE DE VERKLIGEN GÖRA FLER IHOP HUR U DET SKA GÅ TILL Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
28 okt, 2012 19:44 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Miskel: OMG JA OCH OMG VAD FINT. Det är perfekt. How will I handle this perfectness?! Spoiler: Tryck här för att visa! tack ♥ ♥ och TRUE THAT ![]()
28 okt, 2012 19:44 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Du får INTE ge mig en sån hjärtattack igen! MEn Skrivet av MissLollo: Nån som kommer ihåg om Faberry sjunger nån mer duett än I feel Pretty/Unpretty?? OM INTE SÅ MÅSTE DE VERKLIGEN GÖRA FLER IHOP HUR U DET SKA GÅ TILL Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa!
28 okt, 2012 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen