Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Kan man säga mjölkchoklad? En perfekt kombination mellan vit (mjölk) choklad och mörk choklad. Kinder är ett perfekt exempel! Ååh, nu blev jag sugen på kindermaxi ♥ Me too! Har inte ätit det på länge faktiskt Jag åt det nog för en vecka sen ungefär, kindermaxi juledition med små renar/tomtar och sånt på papprena haha 28 dec, 2012 14:57
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-28 kl. 14:58
|
|
IamAK
Elev |
mörk choklad
28 dec, 2012 14:58 |
|
LauraE
Elev |
28 dec, 2012 14:59 |
|
Ginny00
Elev |
VIT CHOKLAD
28 dec, 2012 15:12 |
|
MissBellatrix
Elev |
Gillar ingen av de... Men mörk får det bli för det är nyttigt(are)
Hey there. You come here often? 28 dec, 2012 15:16 |
|
Disenchanted
Elev |
Jag gillar verkligen inte mörk choklad så jag väljer vit choklad även om jag inte kan äta det mycket alls eftersom jag inte tål de
28 dec, 2012 15:30 |
|
Borttagen
|
mörk choklad
28 dec, 2012 15:33 |
|
BlondaHermione
Elev |
28 dec, 2012 16:07 |
|
Conflate
Elev |
MJÖLKCHOKLAD IS DA SHIT ♥
men om jag måste välja mellan mörk och vit choklad så blir det mörkchoklad. usch, hatar vitchoklad. :c
28 dec, 2012 16:20 |
|
Little J
Elev |
28 dec, 2012 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen