Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Knappast! Är rädd för dem... Jag håller mig till handboll
PUM skulle kunna tänka sig att joina ett rollspel som kille??
20 feb, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Oh ja ^^
PUM gillar Twilight? 20 feb, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Njeee, inte direkt. Gillar inte tanken att vampyrer kan få stånd och producera spermier XD
PUM tror på spöken? 20 feb, 2012 21:21 |
|
Sirius Black.
Elev |
Nej, men det vore roligt om det fanns, så om någon kan bevisa motsatsen så lyssnar jag gärna
PUM tittar på TV just nu? "Mr Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor." 20 feb, 2012 21:25 |
|
themarauder
Lärare |
20 feb, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Nej c:
PUM gillar att dricka mjölk när h*n äter mat? 20 feb, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Ohja, älskar mjölk! Dricker gärna det så ofta som möjligt! ♥
PUM tycker att "Twilight suger, Harry Potter äger"-skämt är uttjatade? 20 feb, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
Nej, tycker de är jätteroliga, tröttnar aldrig ^^
PUM gillar Coca-Cola? 20 feb, 2012 23:38 |
|
Borttagen
|
Ohja, älskar Coca Cola!
PUM hatar burkmajs? 20 feb, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Nope, älskar ♥
PUM har varit i minst fem andra länder? 21 feb, 2012 00:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen