UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Kan du utveckla det lite? Ogillar kärlek... Vilken sorts kärlek till exempel? Den kärleken man känner till sina vänner, familjen eller till sin partner? Eller är det bara all kärlek i ren allmänhet som du typ "Ew 4 dec, 2013 22:31 |
|
lillamymin
Elev |
Jag hatar, verkligen HATAR julen.
Allting är så glittrigt och lysandes. Och så förväntas man träffa släktingar, le vara glad och visa att man gillar dem (vilket man inte gör). Sedan ska man äta skitmat typ 100 gånger om dagen. Man ska vara snäll, klä sig si och så, ha en bra dag. Ditten ska hända vid den tidpunkten och datten ska hända just då. Nej jag tycker bara det är sjukt överskattat. Det är inte ens en tid att umgås med de man älskar, det kan man göra varje dag. Julen handlar bara om att skämma bort sig själv, låtsas som om allting är perfekt, upprätthålla sjukt fåniga traditioner etc. Nej hela grejen har bara förlorat sitt värde. USCH! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 4 dec, 2013 22:38 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Kan du utveckla det lite? Ogillar kärlek... Vilken sorts kärlek till exempel? Den kärleken man känner till sina vänner, familjen eller till sin partner? Eller är det bara all kärlek i ren allmänhet som du typ "Ew Jag vill inte bli tillsammans med någon. Om någon skulle vara kär i mig tycker jag bara att det är typ obehagligt. Men jag har egentligen inte något emot andra par.
5 dec, 2013 07:42 |
|
leumas vän
Elev |
Jag tycker att "The fault in our stars" var riktigt dålig. Varför? För att den spelar bara på kärlek och lidande för att väcka sympati hos läsaren. Visst, den är bra skriven, men under hela bokens gång så händer det inte något alls som är riktigt underhållande, eller som ger handlingen en intressant riktning.
![]() 4 jan, 2014 22:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Kan du utveckla det lite? Ogillar kärlek... Vilken sorts kärlek till exempel? Den kärleken man känner till sina vänner, familjen eller till sin partner? Eller är det bara all kärlek i ren allmänhet som du typ "Ew Jag vill inte bli tillsammans med någon. Om någon skulle vara kär i mig tycker jag bara att det är typ obehagligt. Men jag har egentligen inte något emot andra par. Fast det finns ju olika sorters kärlek. Tex. kärlek till familjen, ett djur etc. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jan, 2014 22:28 |
|
Fellrendión
Elev |
4 jan, 2014 22:31 |
|
Elma00
Elev |
2 feb, 2014 18:42 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tycker grönsaker är jättegott.
Unpopular opinion om man ser till t.ex min klass.. 2 feb, 2014 18:48 |
|
Borttagen
|
jag längtar så sjukt mycket till hösten och har gjort det ända sedan hösten försvann.
2 feb, 2014 19:38 |
|
Fellrendión
Elev |
4 feb, 2014 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen