Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
16 okt, 2011 21:43 |
|
Borttagen
|
^
Skämt och skämt, jag blir sur när du använder saker jag gör som skämt. Det är ungefär som att jag skulle ta en bild på dig och skämta om den. Ja jag djävlas, men på en bra och ordentlig nivå. ^^ 16 okt, 2011 21:44
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-16 kl. 21:44
|
|
luckyBella
Elev |
Heder?
16 okt, 2011 21:44 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Skämt och skämt, jag blir sur när du använder saker jag gör som skämt. Det är ungefär som att jag skulle ta en bild på dig och skämta om den. Ja jag djävlas, men på en bra och ordentlig nivå. ^^ Okeej.. du pratar vi om något annat, roligt "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 21:45 |
|
Borttagen
|
JAG HAR EN PENIS.
SKA VI DISKUTERA OM MIN PENIS SOM HETER GÖRAN PERSSON? 16 okt, 2011 21:46 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av luckyBella: Heder? haha, jag vann värdighet! leumas vän & pandan Holy... Chill down, guys!
16 okt, 2011 21:46 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN PENIS. SKA VI DISKUTERA OM MIN PENIS SOM HETER GÖRAN PERSSON? INTRESSEKLUBBEN ANTEKNAR ! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 21:48 |
|
leumas vän
Elev |
Ja jag djävlas, men på en bra och ordentlig nivå. ^^
Och vem avgör vad som är en ordentlig nivå? ;D Om jag nu gjort dig upprörd så ber jag om ursäkt, men det är svårt att veta till vilken nivå man kan gå utan att gå för långt. 16 okt, 2011 21:49 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN PENIS. SKA VI DISKUTERA OM MIN PENIS SOM HETER GÖRAN PERSSON? Vi diskuterar hellre om viktigare saker. Som utbildning och jämnställdighet. Nejmen... Alla som har skola i morgon räcker upp en hand!! Räcker INTE upp en hand.... WOOHO! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dini99: ANTECKNA PÅ.Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN PENIS. SKA VI DISKUTERA OM MIN PENIS SOM HETER GÖRAN PERSSON? INTRESSEKLUBBEN ANTEKNAR ! linnvendela - JAG ÄR EN STOLT KVINNA MED EN PENIS SOM KRÄVER JÄMSTÄLLDHET! 16 okt, 2011 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen