Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 309 310 311 ... 320 321 322
Användare Inlägg
nilla10
Elev

Avatar


meeeeeeeeeeeeer

hej hej! :)

24 jan, 2012 15:43

Borttagen

Avatar


DRACO:
Denna timmen var det jag som vakade vid Cassandras säng.
Jag höll hennes slappa hand i min och suckade om och om igen.
Helt plötsligt tog Cassandra ett fast tag om min hand och vägrade att släppa.
Jag tittade förvånat på hennes stängda ögon och mumlade.
- Cassandra är du vaken?
CASSANDRA:
Jag slog upp ögonen för andra gången.
Allt var vitt. RIktigt vitt. Lysande vitt. Bländande vitt.
- Släck... Viskade jag och bara några sekunder senare blev ljuset svagare.
Jag kisade och såg pappa.
- Pappa. Mumlade jag och klämde hans hand.
Pappa tittade på mig med tårar i ögonen.
- Åh älskade Cassandra.
- Gråt inte pappa.
Då började han gråta.
Tårarna bara rann och han snörvlade.
- Lilla gumman. Jag är så glad att du lever. Åh Cassandra...
Jag drog ner pappa och kramade honom liggandes.
Pappa klängde sig fast runt mig och grät mot min axel.
- Draco vad händer?
Pappa flög upp och vände sig mot dörren.
Innan han hann säga något sa jag:
- Mamma...
Jag hörde en flämtning och sedan snabba steg till min säng.
- Åh Cassandra. Mamma började gråta och kysste mina kinder innan hon kramade mig.
- Gråt inte hörrni.
Mamma och pappa samlade sig, hämtade några botare som undersökte mig.
Efter undersökningen somnade jag igen och sov gott.
DEMELZA:
Jag hade trolldryckskonst när Professor Dumbledore stegade in i klassrummet.
- Miss Malfoy?
Jag tittade upp ifrån kittlen.
- Ja sir?
Han log.
- Din syster har vaknat och mår bra.
Jag tittade på han en lång stund innan jag sa:
- herregud. Sen sjönk jag ihop och bara skakade.
Professor Dumbledore tittade på mig, hjälpte mig upp till stolen och sa till mina oroliga vänner:
- Hennes syster har vaknat! Hon har fått en chock!

Mera?

24 jan, 2012 17:17

Nagato Seno
Elev

Avatar


mera! Nu med det samma, om det går!

Enade vi stå, splittrade vi falla

24 jan, 2012 17:35

LillLuna
Elev

Avatar


å så bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyaihrtdbD1qhzycuo1_400.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m51slgDtm71rwt5ebo2_250.gif

24 jan, 2012 17:48

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Awesome!

24 jan, 2012 17:50

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


Jättebra!!!

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

24 jan, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


Awsome!

24 jan, 2012 19:36

Ginny.T
Elev

Avatar


amazing! du är su sjukt bra på att skriva! meeeeeeeeer

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

24 jan, 2012 22:24

mican00
Elev

Avatar


åh jätteawsome! mer!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

25 jan, 2012 07:44

Borttagen

Avatar


Säger som Demelza:
Herregud...
Så braaaaaaaaaa ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ♥

25 jan, 2012 14:57

1 2 3 ... 309 310 311 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.