Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 24 jan, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
DRACO:
Denna timmen var det jag som vakade vid Cassandras säng. Jag höll hennes slappa hand i min och suckade om och om igen. Helt plötsligt tog Cassandra ett fast tag om min hand och vägrade att släppa. Jag tittade förvånat på hennes stängda ögon och mumlade. - Cassandra är du vaken? CASSANDRA: Jag slog upp ögonen för andra gången. Allt var vitt. RIktigt vitt. Lysande vitt. Bländande vitt. - Släck... Viskade jag och bara några sekunder senare blev ljuset svagare. Jag kisade och såg pappa. - Pappa. Mumlade jag och klämde hans hand. Pappa tittade på mig med tårar i ögonen. - Åh älskade Cassandra. - Gråt inte pappa. Då började han gråta. Tårarna bara rann och han snörvlade. - Lilla gumman. Jag är så glad att du lever. Åh Cassandra... Jag drog ner pappa och kramade honom liggandes. Pappa klängde sig fast runt mig och grät mot min axel. - Draco vad händer? Pappa flög upp och vände sig mot dörren. Innan han hann säga något sa jag: - Mamma... Jag hörde en flämtning och sedan snabba steg till min säng. - Åh Cassandra. Mamma började gråta och kysste mina kinder innan hon kramade mig. - Gråt inte hörrni. Mamma och pappa samlade sig, hämtade några botare som undersökte mig. Efter undersökningen somnade jag igen och sov gott. DEMELZA: Jag hade trolldryckskonst när Professor Dumbledore stegade in i klassrummet. - Miss Malfoy? Jag tittade upp ifrån kittlen. - Ja sir? Han log. - Din syster har vaknat och mår bra. Jag tittade på han en lång stund innan jag sa: - herregud. Sen sjönk jag ihop och bara skakade. Professor Dumbledore tittade på mig, hjälpte mig upp till stolen och sa till mina oroliga vänner: - Hennes syster har vaknat! Hon har fått en chock! Mera? 24 jan, 2012 17:17 |
|
Nagato Seno
Elev |
mera! Nu med det samma, om det går!
Enade vi stå, splittrade vi falla 24 jan, 2012 17:35 |
|
LillLuna
Elev |
24 jan, 2012 17:48 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Awesome!
24 jan, 2012 17:50 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Jättebra!!!
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 24 jan, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Awsome!
24 jan, 2012 19:36 |
|
Ginny.T
Elev |
amazing! du är su sjukt bra på att skriva! meeeeeeeeer
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 24 jan, 2012 22:24 |
|
mican00
Elev |
25 jan, 2012 07:44 |
|
Borttagen
|
Säger som Demelza:
Herregud... Så braaaaaaaaaa ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ♥ 25 jan, 2012 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen