Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Jo, jag har haft fiskar också, men just nu är det en katt hos mig också. ^^
Jag har aldrig sett en vild älg. Hey there. You come here often? 13 apr, 2014 21:34 |
|
Borttagen
|
Joo, både döda (uäk) och levande.
Jag har aldrig varit vegetarian. 13 apr, 2014 21:35 |
|
Klaestron
Elev |
14 apr, 2014 09:08 |
|
Boba
Elev |
Det har jag. ^^
Jag har aldrig varit på konsert. 14 apr, 2014 09:17 |
|
Borttagen
|
Joo ♥ Älskar konserter!
Jag har aldrig träffat någon som är väldigt lik mig 14 apr, 2014 10:05 |
|
Boba
Elev |
Till utseendet? Nej, det tror jag inte. Fast såg en tjej i en tidning en gång som var väldigt lik mig.
Jag har aldrig haft mjukisbyxor i skolan en vanlig skoldag. 14 apr, 2014 10:14 |
|
Borttagen
|
Hade det typ alltid i trean, så jo ehehehe
Jag har aldrig varit lättskrämd 14 apr, 2014 10:17 |
|
Boba
Elev |
Nja, inte jag heller.
Jag har aldrig varit ihop med någon. 14 apr, 2014 10:21 |
|
Borttagen
|
Nä, inte seriöst. Faaaast är gift med Clara
Jag har aldrig tyckt om barnkaruseller 14 apr, 2014 10:22 |
|
Boba
Elev |
Jo, vissa.
Jag har aldrig gillat Justin Bieber, One Direction eller The Fooo. :3 14 apr, 2014 10:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen