Ginny00
Elev
|
OK, för alla som sett till S04E04
Spoiler: Tryck här för att visa!Om ni skulle få önska ett par som skulle fortsätta vara tillsammans, vilket skulle det bli?
Spoiler: Tryck här för att visa!För min del, Klaine. Önskar dock att Blaine inte varit otrogen..
27 okt, 2012 19:35
|
hyperion
Elev
|
Ginny00
Spoiler: Tryck här för att visa!Definitivt Brittana. De andra var det bara skönt att det tog slut för, och Wemma bråkade ju mest bara.

27 okt, 2012 19:57
|
Lilli
Elev
|
Skrivet av Ginny00: OK, för alla som sett till S04E04
Spoiler: Tryck här för att visa!Om ni skulle få önska ett par som skulle fortsätta vara tillsammans, vilket skulle det bli?
Spoiler: Tryck här för att visa!För min del, Klaine. Önskar dock att Blaine inte varit otrogen..
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag tycker också Klaine. De har alltid varit tillsammans, och jag har gillat dem från första början, men jag tycker även Brittana borde ha fått vara tillsammans. Rachel och Finn har bråkat så mycket innan och deras kärlek känns inte lika real...
"Don't worry, you just as sane as I am."
- Luna Lovegood
27 okt, 2012 19:58
|
Ginny00
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Finchel och Wemma har jag aldrig haft några riktiga känslor för, men Klaines breakup fick mig att gråta och Brittana.. jag hade nog egentligen fortsatt se dem tillsammans. Men mitt val är ändå Klaine.
27 okt, 2012 19:59
|
hyperion
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Egentligen shippar jag typ ingenting i glee längre förutom Kum. Orkar liksom inte. Vill att Kurt ska vara lycklig och få tillbaka sin gnista som han hade i säsong ett (tbh så tycker jag att det är en stor del Blaine's fel. Möjligen inte saker Blaine har gjort, men att Blaine ska ta så mycket plats hela jävla tiden och allt är BlaineBlaineBlaine vilket gör att Kurt faller i bakgrunden. Det skulle vara Blaine, Kurts pojkvän och inte Kurt, Blaines pojkvän liksom.)
Och att Sam ska vara lycklig och att hans familj ska ha det bra. Och de får gärna vara lyckliga tillsammans liksom, klagar ej.
Och min fina lilla Noah som förtjänar allt det bästa i denna värld.
Och sen bryr jag mig inte så mycket vad som händer i serien för allt har imo blivit rätt så jädra kasst.

27 okt, 2012 20:03
|
Savi
Elev
|
Skrivet av Ginny00: OK, för alla som sett till S04E04
Spoiler: Tryck här för att visa!Om ni skulle få önska ett par som skulle fortsätta vara tillsammans, vilket skulle det bli?
Spoiler: Tryck här för att visa!För min del, Klaine. Önskar dock att Blaine inte varit otrogen..
Spoiler: Tryck här för att visa!Finchel... alltså... too much love. Klaine står nära inpå, vääääldigt nära...
27 okt, 2012 20:35
|
Neeyum
Elev
|
Ginny00
Spoiler: Tryck här för att visa!Brittana. Utan tvekan. Gillar inte Finchel och Klaine har jag aldrig direkt tänkt på so yeah
27 okt, 2012 20:49
|
MizzNina
Elev
|
Skrivet av Luna Chang: Jag har iongen aning om vilket avsnitt det ärmen jag vill se avsnittet där dom sjunger True colors i slutet, någon som vet vilket det är?
Säsong 1 avsnitt 11. Hairography.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous
28 okt, 2012 05:20
|
Luna Chang
Elev
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Luna Chang: Jag har iongen aning om vilket avsnitt det ärmen jag vill se avsnittet där dom sjunger True colors i slutet, någon som vet vilket det är?
Säsong 1 avsnitt 11. Hairography.
Tack!♥
Hej
28 okt, 2012 09:22
|
scarhead
Lärare
|
Ginny00
Spoiler:Tryck här för att visa!Brittana, så jävla fucking skitmycket. Det var en av anledningarna till att jag blev glad när jag såg på Glee, för de var så jävla perfekta tillsammans och jag blev så glad för de äntligen hade hittat till varandra. De var inte rädda för att vara med varandra längre, de kunde äntligen uttrycka sin kärlek ut. Det gör fortfarande så fucking ont att de gjorde slut, men de gjorde det på ett sådant moget och vuxet sätt att jag blir stolt. De gjorde det rätta, de vet att de älskar varandra men de vågar inte riskera deras förhållande och ville inte att det ska bli som t.ex. Klaine. Det gör ont för jag vet hur mycket de älskar varandra.
Men jag vet att de älskar varandra, och att det kommer fixa sig till slut. Det är jag säker på, för.... de funkar så. Jag är säker på att Klaine också kommer fixa sig, jag ville inte att de skulle göra slut. Men de gjorde så ont när Brittana gjorde slut, det var så oförberett och åh opt.

 
 
 



28 okt, 2012 09:44
|
Du får inte svara på den här tråden.