Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Hm... Får nog bli vit
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 dec, 2012 13:35 |
|
MissLollo
Elev |
28 dec, 2012 13:41 |
|
Zendaya
Elev |
Åh... Mörk.
28 dec, 2012 13:53 |
|
LunaLove<3
Elev |
28 dec, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Jag gillar varken eller, men får väl säga mörk choklad eftersom vit choklad enligt mig smakar.. fett/socker och inget annat
28 dec, 2012 14:00 |
|
Seriously
Elev |
Kan man säga mjölkchoklad? En perfekt kombination mellan vit (mjölk) choklad och mörk choklad. Kinder är ett perfekt exempel!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 28 dec, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Kan man säga mjölkchoklad? En perfekt kombination mellan vit (mjölk) choklad och mörk choklad. Kinder är ett perfekt exempel! Ååh, nu blev jag sugen på kindermaxi ♥ 28 dec, 2012 14:11 |
|
Borttagen
|
Mörk choklad!!!, för det tycker jag om. Vit choklad känns nästan äckligt söt, tycker jag...
28 dec, 2012 14:39 |
|
Kalas98
Elev |
Vit choklad, eftersom det är så himla gött
I live halfway between reality and fantasy at all time... 28 dec, 2012 14:44 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Kan man säga mjölkchoklad? En perfekt kombination mellan vit (mjölk) choklad och mörk choklad. Kinder är ett perfekt exempel! Ååh, nu blev jag sugen på kindermaxi ♥ Me too! Har inte ätit det på länge faktiskt Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 28 dec, 2012 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen