UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Nu kommer jag låta som värdens största douchebag, men jag tycker inte om hemmagjorda julklappar osv. Förlåt!!! Jag känner mig bara så illamående när jag inte hittar något att köpa och bara "åh nej måste jag göra något själv nu" för jag vill ju själv inte ha sådana saker så jag tror att de inte vill det heller.
Det känns bara så slött med hemmagjort. Men sedan har jag inte fått så mycket hemmagjort heller eftersom jag inte har några yngre syskon så det kanske är därför jag tycker det är så tråkigt men men ♏︎ 2 nov, 2013 12:48 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Katla: Nu kommer jag låta som värdens största douchebag, men jag tycker inte om hemmagjorda julklappar osv. Förlåt!!! Jag känner mig bara så illamående när jag inte hittar något att köpa och bara "åh nej måste jag göra något själv nu" för jag vill ju själv inte ha sådana saker så jag tror att de inte vill det heller. Det känns bara så slött med hemmagjort. Men sedan har jag inte fått så mycket hemmagjort heller eftersom jag inte har några yngre syskon så det kanske är därför jag tycker det är så tråkigt men men Det är väl mer slött att bara gå och köpa nåt än att faktiskt lägga ner lite mer tid på en julklapp, så den blir mer personlig? 2 nov, 2013 12:49 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Hapo: Skrivet av Katla: Nu kommer jag låta som värdens största douchebag, men jag tycker inte om hemmagjorda julklappar osv. Förlåt!!! Jag känner mig bara så illamående när jag inte hittar något att köpa och bara "åh nej måste jag göra något själv nu" för jag vill ju själv inte ha sådana saker så jag tror att de inte vill det heller. Det känns bara så slött med hemmagjort. Men sedan har jag inte fått så mycket hemmagjort heller eftersom jag inte har några yngre syskon så det kanske är därför jag tycker det är så tråkigt men men Det är väl mer slött att bara gå och köpa nåt än att faktiskt lägga ner lite mer tid på en julklapp, så den blir mer personlig? Jag vet, men för mig känns det mer slött, särskilt också eftersom jag bor mitt ute i ingenstans och då är hemmagjort den enkla vägen ut, istället för att behöva åka någonstans långt bort för att handla eller hitta något på internet. : / ♏︎ 2 nov, 2013 12:52 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Hapo: Skrivet av Katla: Nu kommer jag låta som värdens största douchebag, men jag tycker inte om hemmagjorda julklappar osv. Förlåt!!! Jag känner mig bara så illamående när jag inte hittar något att köpa och bara "åh nej måste jag göra något själv nu" för jag vill ju själv inte ha sådana saker så jag tror att de inte vill det heller. Det känns bara så slött med hemmagjort. Men sedan har jag inte fått så mycket hemmagjort heller eftersom jag inte har några yngre syskon så det kanske är därför jag tycker det är så tråkigt men men Det är väl mer slött att bara gå och köpa nåt än att faktiskt lägga ner lite mer tid på en julklapp, så den blir mer personlig? Jag vet, men för mig känns det mer slött, särskilt också eftersom jag bor mitt ute i ingenstans och då är hemmagjort den enkla vägen ut, istället för att behöva åka någonstans långt bort för att handla eller hitta något på internet. : / Bor också en bit från närmsta affär (som inte är matvaruaffär då) men min åsikt kan ju bero på att jag alltid ger bort hemmgjorda saker, och alla jag ger det till blir glada x) 2 nov, 2013 12:55 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker att Kristen Stewart är jättesöt! : )
4 nov, 2013 19:16 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tycker att Kristen Stewart är jättesöt! : ) Inte opopulärt hos mig i alla fall ^^ 4 nov, 2013 19:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hapo: Skrivet av Frivolt: Jag tycker att Kristen Stewart är jättesöt! : ) Inte opopulärt hos mig i alla fall ^^ Vad bra att jag inte är ensam 4 nov, 2013 19:19 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hapo: Skrivet av Frivolt: Jag tycker att Kristen Stewart är jättesöt! : ) Inte opopulärt hos mig i alla fall ^^ Vad bra att jag inte är ensam Det tycker jag med, fattar inte hur någon kan tycka att hon inte är söt?? 4 nov, 2013 19:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hapo: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hapo: Skrivet av Frivolt: Jag tycker att Kristen Stewart är jättesöt! : ) Inte opopulärt hos mig i alla fall ^^ Vad bra att jag inte är ensam Det tycker jag med, fattar inte hur någon kan tycka att hon inte är söt?? Nä, inte jag heller ;O Hon är ju jättesöt ju! 4 nov, 2013 19:24 |
|
Fellrendión
Elev |
11 nov, 2013 07:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen