Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 309 310 311 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Katla
Elev

Avatar

+1


Nu kommer jag låta som värdens största douchebag, men jag tycker inte om hemmagjorda julklappar osv. Förlåt!!! Jag känner mig bara så illamående när jag inte hittar något att köpa och bara "åh nej måste jag göra något själv nu" för jag vill ju själv inte ha sådana saker så jag tror att de inte vill det heller.
Det känns bara så slött med hemmagjort.
Men sedan har jag inte fått så mycket hemmagjort heller eftersom jag inte har några yngre syskon så det kanske är därför jag tycker det är så tråkigt men men

♏︎

2 nov, 2013 12:48

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Nu kommer jag låta som värdens största douchebag, men jag tycker inte om hemmagjorda julklappar osv. Förlåt!!! Jag känner mig bara så illamående när jag inte hittar något att köpa och bara "åh nej måste jag göra något själv nu" för jag vill ju själv inte ha sådana saker så jag tror att de inte vill det heller.
Det känns bara så slött med hemmagjort.
Men sedan har jag inte fått så mycket hemmagjort heller eftersom jag inte har några yngre syskon så det kanske är därför jag tycker det är så tråkigt men men

Det är väl mer slött att bara gå och köpa nåt än att faktiskt lägga ner lite mer tid på en julklapp, så den blir mer personlig?

2 nov, 2013 12:49

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Hapo:
Skrivet av Katla:
Nu kommer jag låta som värdens största douchebag, men jag tycker inte om hemmagjorda julklappar osv. Förlåt!!! Jag känner mig bara så illamående när jag inte hittar något att köpa och bara "åh nej måste jag göra något själv nu" för jag vill ju själv inte ha sådana saker så jag tror att de inte vill det heller.
Det känns bara så slött med hemmagjort.
Men sedan har jag inte fått så mycket hemmagjort heller eftersom jag inte har några yngre syskon så det kanske är därför jag tycker det är så tråkigt men men

Det är väl mer slött att bara gå och köpa nåt än att faktiskt lägga ner lite mer tid på en julklapp, så den blir mer personlig?

Jag vet, men för mig känns det mer slött, särskilt också eftersom jag bor mitt ute i ingenstans och då är hemmagjort den enkla vägen ut, istället för att behöva åka någonstans långt bort för att handla eller hitta något på internet. : /

♏︎

2 nov, 2013 12:52

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av Hapo:
Skrivet av Katla:
Nu kommer jag låta som värdens största douchebag, men jag tycker inte om hemmagjorda julklappar osv. Förlåt!!! Jag känner mig bara så illamående när jag inte hittar något att köpa och bara "åh nej måste jag göra något själv nu" för jag vill ju själv inte ha sådana saker så jag tror att de inte vill det heller.
Det känns bara så slött med hemmagjort.
Men sedan har jag inte fått så mycket hemmagjort heller eftersom jag inte har några yngre syskon så det kanske är därför jag tycker det är så tråkigt men men

Det är väl mer slött att bara gå och köpa nåt än att faktiskt lägga ner lite mer tid på en julklapp, så den blir mer personlig?

Jag vet, men för mig känns det mer slött, särskilt också eftersom jag bor mitt ute i ingenstans och då är hemmagjort den enkla vägen ut, istället för att behöva åka någonstans långt bort för att handla eller hitta något på internet. : /

Bor också en bit från närmsta affär (som inte är matvaruaffär då) men min åsikt kan ju bero på att jag alltid ger bort hemmgjorda saker, och alla jag ger det till blir glada x)

2 nov, 2013 12:55

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Jag tycker att Kristen Stewart är jättesöt! : )

4 nov, 2013 19:16

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag tycker att Kristen Stewart är jättesöt! : )

Inte opopulärt hos mig i alla fall ^^

4 nov, 2013 19:18

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hapo:
Skrivet av Frivolt:
Jag tycker att Kristen Stewart är jättesöt! : )

Inte opopulärt hos mig i alla fall ^^


Vad bra att jag inte är ensam har hört att folk sagt så mkt negativt om hennes utseende Jag håller inte alls med! Tycker hon är riktigt söt, och vacker!

4 nov, 2013 19:19

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hapo:
Skrivet av Frivolt:
Jag tycker att Kristen Stewart är jättesöt! : )

Inte opopulärt hos mig i alla fall ^^


Vad bra att jag inte är ensam har hört att folk sagt så mkt negativt om hennes utseende Jag håller inte alls med! Tycker hon är riktigt söt, och vacker!

Det tycker jag med, fattar inte hur någon kan tycka att hon inte är söt??

4 nov, 2013 19:22

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hapo:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hapo:
Skrivet av Frivolt:
Jag tycker att Kristen Stewart är jättesöt! : )

Inte opopulärt hos mig i alla fall ^^


Vad bra att jag inte är ensam har hört att folk sagt så mkt negativt om hennes utseende Jag håller inte alls med! Tycker hon är riktigt söt, och vacker!

Det tycker jag med, fattar inte hur någon kan tycka att hon inte är söt??


Nä, inte jag heller ;O Hon är ju jättesöt ju!

4 nov, 2013 19:24

Fellrendión
Elev

Avatar


Ogillar kärlek...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

11 nov, 2013 07:50

1 2 3 ... 309 310 311 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.