Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
25 okt, 2011 18:09 |
|
Borttagen
|
Fleur är gravid, jippie! Okej, nu blev jag överdrivet glad.. Bra kapitel för övrigt!
25 okt, 2011 18:32 |
|
Borttagen
|
^Hahha xD Tack
25 okt, 2011 18:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 okt, 2011 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack ♥ Mer kommer imon efter att jag pluggat och försökt sälja det nedanstående xD Förresten, ingen i Smålands trakterna som skulle vilja köpa kläder ifrån Newbody? (Min klass säljer det nu XD) Jag är en tredjedels smålänning :3 Men ska typ dit i sommar ♥ Edit: SUPER! 26 okt, 2011 17:28 |
|
MissFniss
Elev |
Superbra!
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack ♥ Mer kommer imon efter att jag pluggat och försökt sälja det nedanstående xD Förresten, ingen i Smålands trakterna som skulle vilja köpa kläder ifrån Newbody? (Min klass säljer det nu XD) Jag är en tredjedels smålänning :3 Men ska typ dit i sommar ♥ Edit: SUPER! Min mamma kommer från Skåne, så jag är halv skåning
26 okt, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
Tack ♥
Är du? Ska du? KOM TILL MIG DÅ! _____________ Kapitel 42 - George Weasley Jag stirrade på min bror. Det kunde inte va sant. "När?" frågade jag. "6 månader" svarade han, som om Bill redan visste vad jag hade tänkt fortsätta med meningen. "Grattis" jag såg på Bill. En svag önskan dök upp i bakhuvudet, att de skulle få en pojk och därmed döpa den till Fred. Jag fick även en till svag önskan, men jag skakade av mig den. Bill öppnade den dörren som låg längst in i huset. Rummet var ganska stort. Större än det jag hade hemma. Varför skulle jag inte kunna bo i ett mindre rum? "Ehm ja.. här ska du bo under tiden du är här. Stanna så länge du vill" sa Bill med ett leende. "Eller så länge jag orkar med Fleur" sa jag och gick in i rummet. Väggarna var ljustblåa och fönstrena lyste upp hela rummet. En säng stod placerad i ett lite mörkare hörnet, säkert genomtänkt att man inte ville få solen i ögonen på morgonen utav Fleur. En normal person, utan sorger som tyngde hjärtat, skulle tyckt detta var det bästa rummet, ljust och glatt. Men jag, som hade den största sorgen jag skulle kunna genomlida, var detta det rummet jag inte velat ha. Men jag tänkte inte klaga, då skulle väl Fleur och hennes humörsvängningar slänga ut mig fortare än kvickt. "Jättekul hörru du" sa Bill. "Det blir mat snart, bara så du vet" efter de sista ordet lämnade han mig i mig och min sorg kvar i rummet. Ofrivilligt flyttade sig mina ben emot sängen. Satte mig på den och såg på det ganska tomma rummet. En tom bokhylla, en fåtölj och sängen jag satt på var de enda möblerna. Kanske kunde jag rensa mina tankar här, där det var ganska fridfullt. Kanske komma på något nytt till affären? Fanns mycket min hjärna skulle vilja göra, som mitt hjärta inte tillät. Sorg var det som fyllde hjärtat.. man kunde lätt kalla detta sorgens tid, men det skulle väl snart få bli sorgens tider istället... 26 okt, 2011 17:56 |
|
MissFniss
Elev |
26 okt, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissFniss: Åh, så fint kapitel!♥ 26 okt, 2011 21:53 |
|
Borttagen
|
Om jag kan c:
Det kanske inte blir av. Super kapitel ♥ 27 okt, 2011 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen