What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Jag såg en bild på pandan där han var långhårig. Dne var ganska WTF för mig. XD ... Wait, wut? O_O Typ långt... Såhär? Njae... ... Du gjorde precis min dag. * - * 8 okt, 2011 12:50 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Jag såg en bild på pandan där han var långhårig. Dne var ganska WTF för mig. XD ... Wait, wut? O_O Typ långt... Såhär? Njae... ... Du gjorde precis min dag. * - * Varsågod, hoppas att Pandis inte blir sur bara. 8 okt, 2011 12:55 |
|
Enchanted
Elev |
Imorse när jag vaknar av röster från några random människor som mamma och pappa pratar med o.o Sen kommer de random människornas son in i mitt rum o.O
8 okt, 2011 13:01 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Enchanted: Imorse när jag vaknar av röster från några random människor som mamma och pappa pratar med o.o Sen kommer de random människornas son in i mitt rum o.O Haha, WTF? XD Jag skulle ha slängt iväg en bok eller något för att bli av med ungen. 8 okt, 2011 13:02 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Enchanted: Imorse när jag vaknar av röster från några random människor som mamma och pappa pratar med o.o Sen kommer de random människornas son in i mitt rum o.O HAHAHAHAHAH what the...? Hur gammal var han som kom in i ditt rum? :'
8 okt, 2011 13:03 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Enchanted: Imorse när jag vaknar av röster från några random människor som mamma och pappa pratar med o.o Sen kommer de random människornas son in i mitt rum o.O Haha, WTF? XD Jag skulle ha slängt iväg en bok eller något för att bli av med ungen. Jag skulle ha gjort det om jag hade hunnit tänka! Jag låg fortfarande i min säng och skajpa med min kompis på mobilen, en kommer han in och frågar varför jag inte har något handtag på dörren o.O :O (Det är för att min dörr gick i baklås och då var vi tvungna att ta bort handtaget Anapneo Han är tydligen lika gammal som mig(14) o.o Fast han såg mycket mindre ut 8 okt, 2011 13:05 |
|
Borttagen
|
Idag blev en kvinna sur bara för att jag inte kunde växla en femhundralapp åt henne -.-'
8 okt, 2011 13:56 |
|
Ida S
Lärare |
Igår gick jag ner till mamma som satt och kollade på fotbollsmatchen Sverige-Finland.
Jag: Vad står det? Mamma: 1-0 till Sverige, men Finland leder. ... whaat? XD "we live together, and harry does all the cooking." 8 okt, 2011 14:36 |
|
Borttagen
|
sitter och chattar med en kompis..
jag: asså jag har tråkigt, ska vara hemma själv hela natten och tråkaa.. han: KOLLA PORR FÖR FAN! lixom... vafan? 8 okt, 2011 21:02 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Ida S: Igår gick jag ner till mamma som satt och kollade på fotbollsmatchen Sverige-Finland. Jag: Vad står det? Mamma: 1-0 till Sverige, men Finland leder. ... whaat? XD HAHAHAHA, wtf?
![]()
8 okt, 2011 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen