SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
26 sep, 2011 19:47 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Elley: Imorgon har jag KM (kommunmästerskap) i friidrott! Hoppas på en 2a eller 3e plats på 1000 meter, vilket jag brukar kunna klara av ganska lätt ^^ Ska bli sjukt kul i alla fall Shit vad kul! Edit: Lycka till förresten! Babblade på så mycket om vår friidrottsgrej så ah...xD ![]()
26 sep, 2011 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen