Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
22 aug, 2011 21:07 |
|
moii
Elev |
^
Mhm, ska bara kolla en sista grej sen ska jag ha dejt med kudden ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 22 aug, 2011 21:18 |
|
mine
Elev |
22 aug, 2011 21:23 |
|
moii
Elev |
22 aug, 2011 21:24 |
|
mine
Elev |
22 aug, 2011 21:25 |
|
nilla10
Elev |
hihihihihihihihi
hej hej! :) 23 aug, 2011 15:13 |
|
ginny_ginny
Elev |
23 aug, 2011 15:45 |
|
moii
Elev |
Nu kommer mer!
_____________________________________________ Kapitel 28 Julhelgen gick och Draco och Luna hade jätte kul ihop. Luna tänkte lite på hur det hade vart utan Draco. Så tråkigt hon hade haft det då, hon var så glad att hon hade honom, och allt var bara så bra. Dagar gick och om bara några dagar var lovet slut. Men Luna ville så gärna hälsa på Ginny, så en morgon frågade hon Draco om dom inte kunde göra det. - Ehm.. Dom typ gillar ju inte mej ju, sa Draco som helt inte ville hälsa på familjen Weasly. Han tyckte det skulle bli lite pinsamt eftersom att hans pappa har hånat dom i alla år, och Draco inte vågat att göra annat än att hålla med. Han skulle gärna byta familj med Ron. - Men jooo, kom igen, sa Luna övertygande. Jag skickar en uggla och frågar om vi kan mötas någonstans eller något, okej?, fortsatte hon. - Okej då..., sa Draco tillslut. Hej Ginny. Skulle vi kunna träffas någonstans innan skolan börjar? Draco är här, så då kanske han kan vara med? Saknar dig från Luna. Luna skickade ugglan och gick till Draco. Sådär, nu får vi se vad hon säger, sa Luna glatt. Mhm, svarade Draco. Efter någon timme fick dom svar. Luna blev jätte glad, men Draco blev snarare närvös, han hoppade på att dom inte kunde eller något sånt. Luna rev upp brevet och läste högt för Draco. Hej Luna, ja, vi måste absolut träffas! Och det är helt okej att Draco följer med. Men kan Ron, Harry och Hermione också hänga med? Nere vid sjön vid tre? Kram från Ginny. - Där ser du, du kan visst hänga med!, sa Luna glatt. - Ja, svarade Draco. Men jag tror inte att dom vill det egentligen, fortsatte Draco. - Jodå, men är det okej för dig att dom andra också hänger med?, frågade Luna - Jaa, det är det väl, sa Draco svagt. Luna kramade om Draco sen gick hon till sitt skrivbord och skrev ett nytt brev. Tiden gick och det blev eftermiddag. Draco och Luna gick hand i hand mot sjön... ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 23 aug, 2011 18:45 |
|
ginny_ginny
Elev |
23 aug, 2011 19:07 |
|
Lily Evans
Elev |
Mer =D
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 23 aug, 2011 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen