Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Min personlighet är en blandning av Luna, Hermione och Neville x)
I utseende har jag ingen aning faktiskt..
18 aug, 2011 17:59 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: FREDS FLICKVÄN!!! ♥♥ Ingen tvekan här inte ^^, Du själv då? ;P Får nog säga syster..., skulle va kul och hänga med honom.. We never go out of style <3 18 aug, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
Ja, och du vill ju ha Dan så det gör ju ingenting om du är släkt med Fred ^^,
18 aug, 2011 18:44 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Neej exakt
We never go out of style <3 19 aug, 2011 17:20 |
|
Borttagen
|
Haha, jo, det får du bli då ^^,
19 aug, 2011 18:23 |
|
Borttagen
|
Hm.. En blandning av Luna, Neville och Hagrid, haha.
19 aug, 2011 18:23 |
|
Borttagen
|
Det låter ju som en ganska spännande kombination?
19 aug, 2011 18:26 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hehe, i utseende elr i personlighet??
We never go out of style <3 19 aug, 2011 18:28 |
|
Borttagen
|
Personlighet
I utseendet är det nog mer Ginny/Myrtle. Ja, vissa säger att jag är lik Myrtle. LOL... 19 aug, 2011 18:29 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hehehe, ok
We never go out of style <3 19 aug, 2011 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen