Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
4 aug, 2011 03:07 |
|
whirlwinds
Elev |
(måla var nog lite att ta i, är KASS på att måla så jag textar mest, - tecknar ner fina citat i fina stilar och sätter upp på väggarna typ hehe)
försökte måla the dark mark i alla fall!!! gick väl sådär... ![]() http://fadingstars.blogg.se/images/2011/bild-2011-08-04-kl-03-14_160102019.jpg gjorde en slytherin-vapensköld också, fast ormen ser typ missbildad ut..............
4 aug, 2011 03:17 |
|
GinnyOlivia
Elev |
4 aug, 2011 03:19 |
|
whirlwinds
Elev |
4 aug, 2011 03:20 |
|
Knizzlare
Elev |
4 aug, 2011 03:48 |
|
whirlwinds
Elev |
hehe men oj, tack så mycket! :'>
gjorde denna i förrgår också... ![]() (http://fadingstars.blogg.se/images/2011/dsc05061_159820620.jpg) seriöst, sedan pappa gav mig de där akvarellpennorna har jag inte gjort någonting annat än att sitta och måla en massa saker. en massa harry potter-saker. hehe. :$
4 aug, 2011 03:55 |
|
Knizzlare
Elev |
4 aug, 2011 03:59 |
|
JoLizz
Elev |
4 aug, 2011 22:02 |
|
hyperion
Elev |
Jag hatar att vara ensam hemma hos morsan. Huset är stort och läskigt och wööh
![]()
5 aug, 2011 00:18 |
|
Borttagen
|
Har hjälpt min lillasyrra att bli medlem på Mugglis... Hon insisterade... Fast det är ju rätt kul ändå...
5 aug, 2011 00:35 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen