Melodifestivalen 2016
Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2016
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Pela~ Mammas shippnamn på Ola och Peter xD♥ Shippar dina föräldrar folk... och killar också? Min respekt för dom förlängdes just några kilometer♥ *Sjukt avundsjuk* Jag ba: OMG I SHIPP THEM SO MUCH!! Och mamma ba: vilka? Du menar Ola och Peter? Aha! Pela! Och ja ba: JAAAA OMG xD
5 mar, 2016 20:55 |
|
Frivolt
Elev |
KANBARAFOLKINTERÖSTAPÅDOLLYSTYLESÅVOREDETJÄTTEBRA!
Sämsta skiten ever..... -.- 5 mar, 2016 20:58 |
|
Holytail
Elev |
5 mar, 2016 21:02 |
|
Borttagen
|
Still bättre än Samir och Viktor -_- 5 mar, 2016 21:04 |
|
Frivolt
Elev |
JAAA!! PRECIS -,- De kan inte sjunga, inte dansa och det ser bara fult ut! -.- (älskar stilen dock, men ja - det här är ju mellodifestivalen och inte project runaway -.- ) 5 mar, 2016 21:04 |
|
Holytail
Elev |
5 mar, 2016 21:04 |
|
Borttagen
|
RÖSTA PÅ SAMIR OCH VIKTOR!! (De var inte ens bra ... Men vi måste få ut de där falsksjungande perukerna)
5 mar, 2016 21:12 |
|
Merzan
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ja eller hur dem var bättre förra året när de var annan rosa och annan lilla Dolly.JAAA!! PRECIS -,- De kan inte sjunga, inte dansa och det ser bara fult ut! -.- (älskar stilen dock, men ja - det här är ju mellodifestivalen och inte project runaway -.- ) Skrivet av Holytail: XD XD XDCiterar Dolly style: Alltså... Dom tar av sig tröjorna.... Är det ens lagligt? xP
5 mar, 2016 21:13 |
|
JonnatheAwesome
Elev |
Lol jag är typ den enda som gillar Dolly Style ... but Im okay with that
"I heart you"- Alex Vause 5 mar, 2016 21:15 |
|
Obliviate_
Elev |
HASSE!!!
KVÄLLENS BÄSTA 5 mar, 2016 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen