Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nevira Enger
Elev |
18 dec, 2012 14:33 |
|
hockey macke
Elev |
neville han är smart
food before poeple 18 dec, 2012 15:04 |
|
Zendaya
Elev |
Någon från familjen Weasley. ♥
De är ju så roliga. Fast inte Percy... Annars Luna Lovegood eftersom hon är annorlunda. ♥ 18 dec, 2012 16:44 |
|
linus.r
Elev |
Jag skulle antingen välja hela Weasley familjen, för att de verkar så härligt mysiga att umgås med och varje person i den familjen är en sann personlighet. Jag tror verkligen inte att jag skulle få tråkigt 1 sekund. Eller skulle jag välja Marodörerna, eller bara Trion. Att bara få umgås med dem skulle vara urcoolt! [/quo Wesley förstås!!!!!!!!!!! 18 dec, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
Hermione Granger, helt klart.
Även om hon kan vara lite "stel" (?) så gillar jag henne och jag tror vi skulle ha jätte kul ihop! 18 dec, 2012 16:55 |
|
RowenaR
Elev |
Luna eller Marodörerna...
It's my life, it's now or never. I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive [URL=http://www.picasion.com/glitter-maker/]www.picasion.com[/URL
18 dec, 2012 20:49 |
|
hermione gragner
Elev |
hela familjen wesley hermione harry
18 dec, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Ron - känns som att det skulle bli roligast. Om man BARA får välja en
18 dec, 2012 23:13 |
|
Miss_A
Elev |
19 dec, 2012 08:00 |
|
Borttagen
|
Fred och George, precis som alla andra hade velat!
19 dec, 2012 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen