the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Ja och riktigt dålig " sa Isac för min del är den dålig om blodpåsarna tar slut tänkte Isac.
11 nov, 2015 15:58
|
|
Borttagen
|
" så dåligt kan det nog inte vara" sa Theodore.
11 nov, 2015 16:01
|
|
Borttagen
|
" Kanske inte för dig men för vissa andra kan det vara dåligt " sa Isac och la sig på sängen.
11 nov, 2015 16:02
|
|
Borttagen
|
"varför det?" frågade Theodore osäkert.
11 nov, 2015 16:05
|
|
Borttagen
|
" Um en fråga först tror du på magiska varelser? " frågade Isac och såg på Theodore.
11 nov, 2015 16:06
|
|
Borttagen
|
Theodore skakade på huvudet.
" nej det gör jag inte...varför frågar du?" frågade Theodore
11 nov, 2015 16:08
|
|
Borttagen
|
" Kan tyvärr inte berätta då varför regeln är dålig för vissa " sa Isac som inte litade på dom som inte trodde på magiska varelser han ville inte vara med om någon rykte spridning.
11 nov, 2015 16:09
|
|
Borttagen
|
"okej?" sa Theodore lite förvirrat och läste vidare i sin bok.
11 nov, 2015 16:13
|
|
Borttagen
|
Isac gick ut ur sitt rum fortfarande en timme kvar till sängdags han behövde hitta någon sorts information om alla elevers blodtyper.
11 nov, 2015 16:15
|
|
Borttagen
|
Isac's kusin Caroline hade precis samma tanke så hon hade också gått ut ur sitt rum.
11 nov, 2015 16:25
|
Du får inte svara på den här tråden.