[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
"Sov du bra?" frågade Johanna och hade lusten att slå sig själv, allvarligt?
7 nov, 2015 19:26
|
|
Borttagen
|
" japp jag sov bra" sa Joe.
7 nov, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
Johanna åt i tystnad, vad fan skulle hon säga nu då?
7 nov, 2015 19:36
|
|
Borttagen
|
" Så vad har vi för plan?" frågade Joe och kollade på Simon.
7 nov, 2015 19:37
|
|
Borttagen
|
"Jag kommer gå in i kvarteret på framsidan och Meg på baksidan, eftersom att det är lättast för oss." svarade Simon och tittade på dem. "Ni däremot är jag inte helt hundra procent vad ni ska göra, fråga Meg."
7 nov, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
" Om ni inte har något emot det så kanske ni vill strida lite" sa Meg och kollade på dom.
" Jag kan väl strida" sa joe och flinade till.
7 nov, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
Johanna nickade medan hon åt.
"Jag med." svarade hon. "Ska vi ta med oss vapnerna på utsidan också?"
7 nov, 2015 19:44
|
|
Borttagen
|
7 nov, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
"Okej.." sa Johanna och la ner tallriken när hon var klar med sin frukost.
7 nov, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
Joe var redan klar och reste sig upp.
7 nov, 2015 19:46
|
Du får inte svara på den här tråden.