[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Jag gick ut till sjön, där jag sjönk ner på knä och begravde ansiktet i mina händer. Jag grät stillsamt och lät tiden gå.
Alltid jag. Dova med krossat hjärta. Hon som trodde att Draco faktiskt ändrats.
30 okt, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
När jag mötte Ron i korridoren så kollade han på mig med en konstig blick.
30 okt, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
"Dova, lyssna nu..."
Dracos röst fick mig bara att gråta ännu mer.
"Nej, g-gå." snyftade jag.
30 okt, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
"Vi måste leta upp dem!" Sade jag lågmält.
30 okt, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
"Snälla Dova lyssna på mi-" började han.
"Nej. Jag har redan förstått att du hatar mig. De har du visat de senaste 2 åren." sa jag och grät ännu mer.
8 nov, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
"Var brukar Dova vara?" Tänkte jag.
"Sjön!" Sade jag plötsligt.
"Vad är det med sjön?" Frågade Feliz.
"Jag tror hon är där. Och isåfall är nog Draco där också." Sade jag.
.
8 nov, 2015 21:07
|
|
Borttagen
|
"Men Dova, jag hatar dig int-" började han.
"Förneka det inte. Du vet att du hatar mig."
8 nov, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
Vi började springa mot sjön. En bit bort såg vi Dova, men inte Draco.
8 nov, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och sprang lite längre bort.
"Dova. Spring inte iväg från mig nu." sa Draco.
8 nov, 2015 21:13
|
|
Borttagen
|
En grupp med slytherinare dök upp framför oss med Pansy i spetsen.
"Jag ska hämnas... " Sade hon och kollade mot Dova.
8 nov, 2015 21:25
|
Du får inte svara på den här tråden.