Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Vi sprang för att rädda Tewo från forskaren men vi blev stoppade av hans son. Sen blev vi nersövda tror jag" sa Caroline.
14 sep, 2015 17:31
|
|
Borttagen
|
" Åh så därför kommer inte jag ihåg så mycket " sa Caleb och såg på sin syster.
14 sep, 2015 17:35
|
|
Borttagen
|
"precis " sa Caroline medans hon åt.
Tewo hade hittat Sushin & började att äta den.
14 sep, 2015 17:36
|
|
Borttagen
|
" tror jag lägger mig tidigt ikväll " sa Caleb och gäspade han kände att han behövde vila.
14 sep, 2015 17:38
|
|
Borttagen
|
"Gör du det men du kan ta med Kusinen. Tydligen är han bara tio år så han ska också lägga sig tidigt" sa Caroline & såg mot Tewo.
14 sep, 2015 17:39
|
|
Borttagen
|
" Ja det ska han " sa Caleb och såg på Tewo med allvarlig blick.
14 sep, 2015 17:45
|
|
Borttagen
|
Tewo såg mot dom två samtidigt som han åt en sushi bit.
"Varför det?" frågade Tewo lite besviket.
14 sep, 2015 18:01
|
|
Borttagen
|
" för att barn inte ska vara uppe sent " sa Caleb allvarligt och såg på Tewo.
14 sep, 2015 18:03
|
|
Borttagen
|
Tewo suckade.
" Jag antar att jag bör göra som ni säger"sa Tewo med en suck.
14 sep, 2015 18:05
|
|
Borttagen
|
" Klokt val " sa Caleb och la undan sin disk han gäspade
" för vi ska lägga oss nu " sa Caleb.
14 sep, 2015 18:07
|
Du får inte svara på den här tråden.