ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
(Ja)
Jossan — ”Är det du, Kayla? Vad fin och annorlunda du är! Jag kände inte igen dig! Vad snyggt!” Sade jag och log stort mot Kayla. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 aug, 2015 09:56 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag gick fram till Kayla. "Hej coolt hår, när fixa du det?" frågar jag. 15 aug, 2015 09:57 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Hej Jossan! " Jag går till mitt skåp och hämtar mina engelskaböcker. 15 aug, 2015 10:35 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— ”Hej Gwn!” Sade jag och log mot Gwen också. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 aug, 2015 10:44 |
|
Borttagen
|
Gwen
På skåpet hade någon ritat över det jag skrivit igår. Jag suckade och gick in på toan för att hämta vatten och torkade bort det. Svaga spår av gårdagens text satt kvar, så jag fyllde i dom och gick in i lektionssalen. 15 aug, 2015 10:49 |
|
Borttagen
|
Will
"Hej!" Sade jag till tjejen jag antog var Kayla. 15 aug, 2015 10:51 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag tittade på texten som stod på Gwens skåp och flinade. Sedan gick jag in i klassrummet. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 aug, 2015 10:51 |
|
Borttagen
|
Gwen
lektionen går otroligt långsamt, så jag ägnar mig istället åt att klottra i min bok. Jag börjar skissa en tjej i profil. Efter en kvart är det en ganska perfekt kopia av Ginny Weasley. Jag fortsätter med att rita Luna Lovegood och Cedric Diggory innan lektionen tar slut. 15 aug, 2015 10:54 |
|
Borttagen
|
Will
Jag gick snabbt in i klassrummet och tog fram min bok. 15 aug, 2015 10:56 |
|
Borttagen
|
Jenn
Under hela lektionen hade jag sneglat på Kaylas hår. Efter lektionen skynda jg mig till toan och kolla på mitt hår. Kor och spretigt svart, snart skulle jag väll färga det igen. Jag gick ut igen och tog fram min mobil. Jag gick in på anteckningar och skrev upp 'färga håret' och stängde av mobilen igen. 15 aug, 2015 11:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen