Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
"Hmm, hon förtjänar....", säger jag och funderar.
11 aug, 2015 16:42
|
|
Borttagen
|
Jag försökte ställa mig upp. Austin såg det och trollade fram rep. Jag ramlade igen.
" Ja, hon verkar dryg." säger Austin .
11 aug, 2015 16:49
|
|
Borttagen
|
"Mer lera?" Frågar jag och ler.
11 aug, 2015 16:50
|
|
Borttagen
|
" Visst." säger Austin och sprutar lera ur sin stav.
11 aug, 2015 16:51
|
|
Borttagen
|
Jag höjer min stav och vi sprutar ner henne.
11 aug, 2015 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag spottar för att få ut leran ur munnen.
11 aug, 2015 16:54
|
|
Borttagen
|
Jag sprutar henne i munnen.
11 aug, 2015 16:57
|
|
Borttagen
|
Jag får i halsen och börjar hosta. Jag försöker rulla undan.
11 aug, 2015 16:58
|
|
Borttagen
|
11 aug, 2015 17:00
|
|
Borttagen
|
Austin skrattar också. Jag spottar ut lera på Grey.
11 aug, 2015 17:02
|
Du får inte svara på den här tråden.