Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
(Inte jag heller  )
27 apr, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
27 apr, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
(Kanske typ hoppa ner för trappan hjämfota? (Det första jag kom på))
27 apr, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
" Du ska hoppa ner för trappan jämfota" sa jag.
27 apr, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
"Okej..." Svarade jag och ställde mig vid trappan.
27 apr, 2015 19:57
|
|
Borttagen
|
Jag gick ner och ställde mig längst ner.
27 apr, 2015 20:00
|
|
Borttagen
|
Jag började hoppa. Det gick bra i början, men sen ramlade jag.
"AJ!"Skrek jag när jag föllfralänges och slog i knät.
27 apr, 2015 20:05
|
|
Borttagen
|
Jag skyndade fram till Albin.
" Gick det bra?" frågade jag oroligt.
27 apr, 2015 20:06
|
|
Borttagen
|
"Nja..." Sa jag "Kan du hjälpa mig upp?"
27 apr, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
27 apr, 2015 20:09
|
Du får inte svara på den här tråden.