Kärlekscirlkeln (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kärlekscirlkeln (Prs)
|
Borttagen
|
" Ja det har jag förstår inte varför dock " sa Yuki han visste att han var snygg men att så många tjejer tyckte att han var snygg var nästan läskigt.
6 apr, 2015 17:18
|
|
Borttagen
|
"Tja, antagligen för att du ser bra ut." log Sally. "Och, ja.." sa hon.
6 apr, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
" Jag vill inte bli ihop med någon jag inte kan vara lycklig med " sa Yukio och det var sanning.
6 apr, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
"Det förstår jag, har inte sagt något annat." log Sally svagt.
6 apr, 2015 17:35
|
|
Borttagen
|
Yukio log tacksamt han såg på chemat efter nästa lektion engelska tänkte han.
6 apr, 2015 17:38
|
|
Borttagen
|
"Vet du när engelskan börjar?" frågade Sally och tittade på honom och kände hur det pirrade till i magen.
6 apr, 2015 18:27
|
|
Borttagen
|
" om 5 minuter " sa Yukio han såg på Sally och log han tog upp det japanska lexikonet och engelska skrivboken ur väskan.
6 apr, 2015 18:30
|
|
Borttagen
|
"Har ingen lust att ha engelska.." sa Sally en aning trött och tittade på hans lexikon.
6 apr, 2015 18:46
|
|
Borttagen
|
" Inte jag heller egentligen men behöver få till språket " sa Yuki med en suck.
6 apr, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
Sally tittade på honom.
"Du verkar kunna det." sa hon.
6 apr, 2015 18:55
|
Du får inte svara på den här tråden.