Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
Jag satt framför fönstret i flera timmar och bara grät.
21 sep, 2014 09:58
|
|
Borttagen
|
När kvällen intog reste sig Lessi från golvet med Jole och han gick och la sig och Lessi gick tyst emot eummet, hon ville inte störa honom men hon ville in där nu och sova lite, hon hade ont i rygg och kroppen efter en dag. Hon gick tyst dit och kanckade försitkigt på
21 sep, 2014 10:11
|
|
Borttagen
|
Jag låste upp dörren och släppte in henne.
21 sep, 2014 10:12
|
|
Borttagen
|
Lessi gick tyst in och stängde dörren. "hur är det?"frågade hon lugnt
21 sep, 2014 10:14
|
|
Borttagen
|
- Bra, sa jag tyst.
Jag gick mot dörren.
- Jag går ut och rider med Black, sa jag och gick.
21 sep, 2014 10:14
|
|
Borttagen
|
Lessi kollade efter hnom. "okej lägger mig." sa hon tyst och gick tyst till sängen och satt sig på sängen tyst och kände hur kroppen slappnar av att äntligen få en mjuk plats att sitta på
21 sep, 2014 10:16
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade upp på Black och red långt bort från slottet.
21 sep, 2014 10:17
|
|
Borttagen
|
Lessi la sig snart i sängen under täcket och suckar och somnade snart somnade hon av utmatttning
21 sep, 2014 10:18
|
|
Borttagen
|
Jag tog skydd under en gran och somnade där.
21 sep, 2014 10:19
|
|
Borttagen
|
Nästa dag vakade Lessi och suckar då hon märkte att Felix inte var tillbaka än, hon reset sig sakta upp och ficade sig och tog på nya kläder och rörde magen en gpng och log, hon gick tyst itll frukost och tog lite bara bar as åhon blev mät och gick sen iväg igen och satt sig i biblioteket och läste
21 sep, 2014 10:20
|
Du får inte svara på den här tråden.