The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
|
Borttagen
|
Jag kramade Omar och sedan Julia. Vi skulle till London!
6 sep, 2014 11:30
|
|
Borttagen
|
Jag kramade om henne tillbaka.
- Vi ska till London, sa jag glatt.
6 sep, 2014 11:31
|
|
Borttagen
|
"Jag vet", sa jag och log stort.
6 sep, 2014 11:32
|
|
Borttagen
|
6 sep, 2014 11:32
|
|
Borttagen
|
Det plingade till i min mobil.
"Jag måste hem", sa jag och kysste Omar lätt på munnen.
6 sep, 2014 11:33
|
|
Borttagen
|
- Glöm inte vi åker om två dagar, sa jag.
Jag kramade henne hejdå.
6 sep, 2014 11:35
|
|
Borttagen
|
"Absolut", sa jag och stängde dörren. Jag kom ut i kylan och jag stängde jackan.
6 sep, 2014 11:37
|
|
Borttagen
|
Jag krockade arm med Omar och Ogge.
- Det här måste firas, sa jag glatt.
6 sep, 2014 11:38
|
|
Borttagen
|
Jag klev in genom dörren. Mamma var hemma.
"Hej", sa jag.
"Hej", sa hon. "Har du ätit middag?"
"Ja, jag åt med Omar", sa jag och hängde av jackan. Då kom jag att tänka på det han sa på restaurangen, att jag kunde få bo hos honom.
6 sep, 2014 11:45
|
|
Borttagen
|
( Du får ta och spela Omar efter som han är din karaktära kille)
Jag kollade på dom.
- Är inte det en bra ide att fira det här? Frågade jag glatt.
6 sep, 2014 11:47
|
Du får inte svara på den här tråden.