Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 ... 30 31 32 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag kramade Omar och sedan Julia. Vi skulle till London!

6 sep, 2014 11:30

Borttagen

Avatar


Jag kramade om henne tillbaka.
- Vi ska till London, sa jag glatt.

6 sep, 2014 11:31

Borttagen

Avatar


"Jag vet", sa jag och log stort.

6 sep, 2014 11:32

Borttagen

Avatar


Jag log av glädje.

6 sep, 2014 11:32

Borttagen

Avatar


Det plingade till i min mobil.
"Jag måste hem", sa jag och kysste Omar lätt på munnen.

6 sep, 2014 11:33

Borttagen

Avatar


- Glöm inte vi åker om två dagar, sa jag.
Jag kramade henne hejdå.

6 sep, 2014 11:35

Borttagen

Avatar


"Absolut", sa jag och stängde dörren. Jag kom ut i kylan och jag stängde jackan.

6 sep, 2014 11:37

Borttagen

Avatar


Jag krockade arm med Omar och Ogge.
- Det här måste firas, sa jag glatt.

6 sep, 2014 11:38

Borttagen

Avatar


Jag klev in genom dörren. Mamma var hemma.
"Hej", sa jag.
"Hej", sa hon. "Har du ätit middag?"
"Ja, jag åt med Omar", sa jag och hängde av jackan. Då kom jag att tänka på det han sa på restaurangen, att jag kunde få bo hos honom.

6 sep, 2014 11:45

Borttagen

Avatar


( Du får ta och spela Omar efter som han är din karaktära kille)

Jag kollade på dom.
- Är inte det en bra ide att fira det här? Frågade jag glatt.

6 sep, 2014 11:47

1 2 3 ... 30 31 32 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.