Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Tack alla, ni förstår nog inte hur mycket era kommentarer med "bra" eller "mer" betyder för migC:
Tack vare er har jag kommit på hur mycket jag älskar att skriva, och att jag kanske är duktig på det med. 25 jun, 2011 23:16 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Tack alla, ni förstår nog inte hur mycket era kommentarer med "bra" eller "mer" betyder för migC: Tack vare er har jag kommit på hur mycket jag älskar att skriva, och att jag kanske är duktig på det med. Du förtjänar det ^^ För denna fanfic är jättebra! Vad roligt! Kanske?! Du är jätteduktig på att skriva! ![]()
25 jun, 2011 23:28 |
|
Salazar1
Elev |
brabrabrabrabra!!!!!!! Gick det bra med fem bra??
Slytherin Pride 26 jun, 2011 21:02 |
|
Minidjuret
Elev |
Jadå xD
3 jul, 2011 12:34 |
|
Knizzlare
Elev |
3 jul, 2011 12:41 |
|
Minidjuret
Elev |
Ínte idag
3 jul, 2011 12:46 |
|
Knizzlare
Elev |
3 jul, 2011 12:50 |
|
Minidjuret
Elev |
Tack^^
Men jag måste prata engelska D: Svarade precis i telefonen(på svenska) och då var det en av de som ska komma hit. Jag var tvungen att prata engelska då och det gick inte så bra... 3 jul, 2011 12:54 |
|
Knizzlare
Elev |
Haha, men det går säkert bra
När lite släkt kom från USA hit och hälsade på oss, då så först i början gick det inte jättebra med engelskan men när dom hade varit här ett tag, då gick det faktiskt bra ^^ ![]()
3 jul, 2011 13:19 |
|
Minidjuret
Elev |
Aha.
Det visade sig att de var från frankrike också... 3 jul, 2011 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen