Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström

1 2 3 ... 30 31 32
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


''Okej, då går vi'' sa jag

jag är jättecoolig älska mig plz

8 jun, 2014 18:55

Borttagen

Avatar


Jag gick så snabbt jag kunde.

8 jun, 2014 18:56

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag höll ett öga på Alexandra

jag är jättecoolig älska mig plz

8 jun, 2014 19:22

Borttagen

Avatar


Jag stannade.

8 jun, 2014 19:23

Queen Boo
Elev

Avatar


"Vad är det?" Frågade jag

jag är jättecoolig älska mig plz

8 jun, 2014 20:09

Borttagen

Avatar


- Min axel, sa jag svagt.

8 jun, 2014 20:10

Queen Boo
Elev

Avatar


"Vi måste fixa den" konstaterade jag

jag är jättecoolig älska mig plz

8 jun, 2014 20:30

Borttagen

Avatar


Jag nickade sakta och satt mig ner.

8 jun, 2014 20:31

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag gick fram för att kolla på axeln

jag är jättecoolig älska mig plz

8 jun, 2014 20:36

Borttagen

Avatar


Jag kollade åt ett annat håll.

8 jun, 2014 20:37

1 2 3 ... 30 31 32

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström

Du får inte svara på den här tråden.