Eurovision Song Contest 2014
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av Vildvittra: Polens bidrag......sjunger de om att kvinnorna "Slavar?". För i sådana fall är deras låt tvetydig då de sexualiserar sig så xD Slaver är ett folkslag.......... Okej, det var ingen här som fattade det, tackar Eller kopplade det så ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 23:38 |
|
Borttagen
|
Känn den danska kraften SVT! Mohahahahahahahahah a
10 maj, 2014 23:39 |
|
Fellrendión
Elev |
10 maj, 2014 23:40 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av Vildvittra: Polens bidrag......sjunger de om att kvinnorna "Slavar?". För i sådana fall är deras låt tvetydig då de sexualiserar sig så xD Slaver är ett folkslag.......... Okej, det var ingen här som fattade det, tackar Eller kopplade det så ;P Alltså låten heter We Are Slavic inte We Are Slaves, rätt stor skillnad... 10 maj, 2014 23:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av Vildvittra: Polens bidrag......sjunger de om att kvinnorna "Slavar?". För i sådana fall är deras låt tvetydig då de sexualiserar sig så xD Slaver är ett folkslag.......... Okej, det var ingen här som fattade det, tackar Eller kopplade det så ;P Alltså låten heter We Are Slavic inte We Are Slaves, rätt stor skillnad... Jag, vet det var det jag tyckte. ^-^ Vi läste förövrigt inte. Men, men strunt i det nu.... "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 23:43 |
|
Chaemy
Elev |
Jag hatade Polens! Jag gillade nummer sju, vet dock inte vilket land det var eller vad låten heter x)
10 maj, 2014 23:44 |
|
Frivolt
Elev |
Hur många länder äre som ska ge poäng? -.-
Två poäng till Sverige...Vi ska alltså INTE besöka Grekland framöver Okejdå, kanske lite! Om en stund! 10 maj, 2014 23:46 |
|
Vildvittra
Elev |
13 poäng Sverige, hurra ;D
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 23:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hahaha okej, vi kommer vara på topp 20 efter ikväll.
Sjukt splittrat bland tolvorna i år. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 23:48 |
|
Fellrendión
Elev |
10 maj, 2014 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen