Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag sätter mig vid slytherinbordet
jag är jättecoolig älska mig plz 23 feb, 2014 23:28 |
|
Borttagen
|
Jag ser Lucia och undrar hur det är med henne.
23 feb, 2014 23:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag äter inget
jag är jättecoolig älska mig plz 23 feb, 2014 23:32 |
|
Borttagen
|
Jag tar för mig av baconet
23 feb, 2014 23:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Bara sitter där och stirrar
jag är jättecoolig älska mig plz 24 feb, 2014 06:18 |
|
Borttagen
|
Lägger upp lite ägg
24 feb, 2014 07:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Tillslut kommer scorpius in
jag är jättecoolig älska mig plz 24 feb, 2014 07:16 |
|
Borttagen
|
Jag äter snabbt upp och går sen mot vår lektion, det är förvandlingskonst med (tar upp schemat) slytherin.
24 feb, 2014 08:56 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går iväg till lektionen när han har ätit
jag är jättecoolig älska mig plz 24 feb, 2014 16:03 |
|
Borttagen
|
Jag står och väntar på att någon ska komma.
24 feb, 2014 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen