PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
"Tja, jag hade tänkt låta dig äta". Stefan studerade henne lätt innan han såg ut genom fönstret. Tjänarna rörde sig på gården, han såg även sin far.
11 jan, 2014 10:51 |
|
Vildvittra
Elev |
"Så snällt av dig." sa Ina tort men med en road glimt i ögonen. Denna morgon kände hon sig bättre till sinnes än på länge sedan hon kom hit. "Är det långt till hamnen härifrån?" frågar Ina plötsligt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jan, 2014 12:35 |
|
Jessica Tonks
Elev |
11 jan, 2014 12:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina nickade, "Det var därifrån de tog mig, eller ja förde mig efter slavskeppet." mumlade hon fram, i den byn hade hon sålts på marknaden.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jan, 2014 12:54 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Jag förstår..." mumlade Stefan och vände sig mot henne igen. "Hur hamnade du på slavskeppet egentligen?".
11 jan, 2014 12:56 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina möter inte hans blick utan såg oseende ut genom fönstret, som hon åter upplevde allt som hände den dagen.
"Jag var ute och hämtade in näten i gryningen. Skeppet kom, de sköt efter mig med pilar." sa hon och vidrörde axeln, där hon blivit träffad. "Jag hoppade i och simmade, tills de fick tag på mig." sa hon med tonlös stämma. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jan, 2014 13:06 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan gick fram tilll henne och la mjukt armarna om henne. "Men jag tänker se till att du kommer tillbaka" mumlade han och kysste henne.
11 jan, 2014 13:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina blinkade bort tårarna som brände bakom ögonlocken. "Jag vill återse byn, hämta min broder. Var jag sedan befinner mig är oväsentligt, jag vill vara med dig med, men fri." mumlade hon lågt vände sig om och la armarna om honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jan, 2014 13:13 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Som jag lovat, jag ska försöka ordna allt" mumlade Stefan och kramade om henne ett tag innan han bakade undan. "Men nu tänker vi bättre tankar, ska vi gå?".
11 jan, 2014 13:15 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina nickade tacksamt hon önskade att hon inte behövt få honomgöra allt detta. Men gjorde han inte så skulle hon aldrig vara helt lycklig. Hon var aldrig hel utan sin bror hur mycket hon än gillade Stefan.
"Det kan vi göra." sa Ina och knöt på sig kängorna och satte på sig manteln över klänningen. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jan, 2014 14:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen