Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alsun
Elev |
Det är en bra tidning, men är det inte lite roligare om det är nutid ni skriver i? Vi vet ju liksom allt som hände under Harry, Hermione och Rons tid...
30 maj, 2011 20:39 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Alsun: Det är en bra tidning, men är det inte lite roligare om det är nutid ni skriver i? Vi vet ju liksom allt som hände under Harry, Hermione och Rons tid... Jag gör det, fast iofs så har jag inte skrivit skvaller till tidningen...på ett tag... ![]()
30 maj, 2011 20:41 |
|
Katla
Elev |
Jag gör det också! Fast det kanske är svårt att märka när det handlar om djur...Hehe...Fast jag gör det i alla fall!
♏︎ 30 maj, 2011 21:01 |
|
Emillion
Elev |
hehe jätte bra idè hörru =)
Packar för semestern 30 maj, 2011 21:08 |
|
Alicedor
Elev |
31 maj, 2011 02:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Om ingen reserv för Slytherins Sällskapsrum dykt upp så tar jag gärna den rollen ^^
ps. för visst stavar det sällskapsrum och inte sälskapsrum? ;D ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 maj, 2011 10:17 |
|
Alicedor
Elev |
31 maj, 2011 10:27 |
|
Emily
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Om ingen reserv för Slytherins Sällskapsrum dykt upp så tar jag gärna den rollen ^^ ps. för visst stavar det sällskapsrum och inte sälskapsrum? ;D Jag har redan skickat in för Slytherin (ja, det stavas så :3) "I thought.. you were going.. to keep her.. safe.." http://acciosuccess.tumblr.com/
31 maj, 2011 14:54 |
|
Alicedor
Elev |
1 jun, 2011 03:19 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag och Puffis har inte kommit på något skvaller än och om en och en halvtimme åker vi på klassresa och kommer tillbaka imorgon på kvällen
![]()
1 jun, 2011 05:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen