Vampyr skolan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Vampyr skolan
|
Borttagen
|
" biblioteket är det lungt " sa Jane
21 nov, 2013 17:25
|
|
Borttagen
|
"Okej, kan du visa mig dit?"
21 nov, 2013 17:27
|
|
Borttagen
|
" Jadå " sa Jane hon började gå mot biblioteket det var ett stort biliotek med fyllda bokhyllor och underbara böcker. Jane brukar ibland gå dit för att lugna ner sig.
21 nov, 2013 17:31
|
|
Borttagen
|
"Wow, perfekt", Terry log stort och gick fram till en av de många fåtöljerna. Han drog upp benen så att han satt i skräddarställning och började läsa.
21 nov, 2013 17:33
|
|
Borttagen
|
Jane log hon fick själv lust att läsa hon sökte upp en bok. Hon läste på bokrygarna tills hon såg en spänande tittel, hon drog ut boken och läste titeln vampyrernas väg mot
makten. Hon gick till en mörklila soffa och la sig med huvidet lutad mot en kudde. Jane öppnade boken och fantiserade
sig bort till paris år 1685 då en pojke
kämpade för tron på vampyrer.
21 nov, 2013 17:40
|
|
Borttagen
|
Boken han läst just nu var "Pojken i randig pjamas". Det var inte första gången han läste den, och absolut inte den sista.
21 nov, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
Jane läste sida efter sida hon såg allt framför sig. Hon tyckte väldigt synd om
pojken att hon fällde en tår ner för ögat
( Vi kan ta in mer karaktärer som börjar på
skolan tycker jag)
21 nov, 2013 18:00
|
|
Borttagen
|
(okej, ska tänka på det  )
Efter en femton minuter såg Terry upp.
"Ska vi till nästa lektion?"
21 nov, 2013 18:05
|
|
Borttagen
|
" gärna " sa Jane hon reste sig och ställde tillbaka boken på
sin plats
" våran nästa lekton är latin för sen har vi middag och sedan har vi lite fritt innan vi
vampyrer ska sova " sa Jane
21 nov, 2013 18:10
|
|
Borttagen
|
"Okej...", Terry kastade upp sin väska på ryggen och gick efter Jane.
21 nov, 2013 18:45
|
Du får inte svara på den här tråden.