Enthopia: Luna_rav & Fellrendión
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Enthopia: Luna_rav & Fellrendión
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
"Det är exakt så jag tänker", sa Violet.
De kom snart upp på en hög kulle med mycket klipphällar. Nedanför klippan hade man lite utsikt över en stor äng, men man såg inte hela vägen bort då en del täcktes av dimman. "Här kan vi väl ha vårt läger", sa Qwanora. "Tycker ni inte att det låter som en bra lägerplats"? Sa hon och satte ner sin väska där. "Jo, det är en helt okej plats för mig", svarade Violet och satte ner väskan. Sedan satte hon sig ner i gräset där, under ett litet träd.
5 dec, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
"Det blir bra." sa Mika enkelt och satte sig på gräset. Hon visslade och tittade upp i himlen. 5 dec, 2013 19:33 |
|
Fellrendión
Elev |
5 dec, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
(Okej, kan försöka)
5 dec, 2013 19:34 |
|
Fellrendión
Elev |
"Vi kan väl äta"? Frågade Qwanora. "Jag kom på att det finns fortfarande vinbär som jag sparat i en burk".
Hon tog upp burken ur väskan och gav några till var och en. Sedan fick de också dricka lite ur vattenflaskor som de hann ta med sig innan de flydde från båten. Violet åt fem stycken samtidigt som hon låg i gräset och vilade. __ Skulle du kunna fortsätta, Luna_rav? ^^ Jag menar inte att stressa dig, men efter en månads tid ville jag bara fråga. Ifall du skulle glömt bort rollspelet.
5 dec, 2013 20:15 |
|
Borttagen
|
Mika visslade och åt några ut av bären. Hon la vattenflaskan mot munnen och drack. Hon fortsatte att vissla, men nu var det en klago sång. ------------------- Sry, trodde de var din tur. 6 jan, 2014 17:47 |
|
Fellrendión
Elev |
"Hm... jag kan inte fatta att vi äntligen är här...", sa Violet. "Jag hoppas bara qtt vi kommer klara uppdraget", sa Violet oroligt medan hon åt några av bären.
"Vi fortsätter gå imorgon", sa Qwanora. "Resan är snart mot sitt slut".
6 jan, 2014 18:02 |
|
Borttagen
|
Mika nickade och tog några bär. "Vi kommer nog att lyckas." log hon och drack lite. Hon fortsatte att vissla och la armarna om sig själv. 6 jan, 2014 18:04 |
|
Fellrendión
Elev |
Förlåt men jag drar mig ur.
Inget personligt men just nu drar jag mig ur en del andra rollspel också då jag inte har mycket skrivlust.
30 jan, 2014 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen