Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 11:47
|
|
Borttagen
|
Jag tittade frågande på honom.
31 okt, 2013 11:48
|
|
Borttagen
|
"Jag ska bara..." Jag klev över henne.
31 okt, 2013 11:51
|
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 11:52
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut ur rummet men tvekade framför Sonjas rum innan jag steg in i det.
31 okt, 2013 11:56
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp från sängen med filten och följde efter honom.
31 okt, 2013 11:56
|
|
Borttagen
|
Jag såg mig om innan jag satte mig på sängen och sjönk ihop med huvudet i händerna.
31 okt, 2013 12:06
|
|
Borttagen
|
Jag ställde mig vi dörren och såg på honom. Jag visste inte om jag skulle gå fram till honom eller vad jag skulle göra.
31 okt, 2013 12:08
|
|
Borttagen
|
Jag hörde henne i dörröppningen men sket i henne och försökte att sluta få tårarna att rinna.
31 okt, 2013 12:10
|
|
Borttagen
|
Jag lämnade rummet och gick ner. Jag satte mig på en avsats alldeles under ett stort fönster. Jag tittade ut, det snöade...
31 okt, 2013 12:11
|
Du får inte svara på den här tråden.