Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Cornelia ser hjälplöst på mig.
- Cornelia skulle bara följa med mig, hon kommer ner sen. Godnatt! Säger jag högt.
7 nov, 2013 17:09
|
|
Borttagen
|
Jag ger Pling en snabb kram.Ted gör likadant.
"Du måste ju krama oss godnatt, kompis."
Vi skrattar och sätter oss i soffan.
7 nov, 2013 17:11
|
|
Borttagen
|
Jag ler och går till sovsalen.
- Godnatt Cornelia!
- Godnatt Pling, du är en bra vän!
- Vän?
- Ja?
- YES!! JAG HAR TRE VÄNNER!!
Cornelia skrattar.
7 nov, 2013 17:16
|
|
Borttagen
|
( SÅ Cornelia är i sovsalen nu, eller var är hon?)
7 nov, 2013 17:19
|
|
Borttagen
|
(Jepp, glömde nämna det  )
*Cornelia går till sällskapsrummet igen*
7 nov, 2013 17:21
|
|
Borttagen
|
(Tack :****)
"Hej Cornelia, sätt dig hos oss."
Vi pekar på soffan och fåtöljerna i gruppen som vi sitter i (soffgruppen?!).
7 nov, 2013 17:23
|
|
Borttagen
|
(  )
Cornelia sätter sig vid Brian.
(Vaa?)
7 nov, 2013 17:26
|
|
Borttagen
|
(typ soffgrupp, grupp med soffor o fåtöljer...)
Ted börjar såklart prata om att det borde blivit han som blev prefekt och jag bara skrattar åt honom, han är så oansvarig att de hellre valt ett troll än Ted.
"Ted, du suger på att vara ordentlig och ansvarig, glöm det."
7 nov, 2013 17:29
|
|
Borttagen
|
(Ja, vad är det med det?)
Cornelia skrattar och håller med.
7 nov, 2013 17:33
|
|
Borttagen
|
ja, en grupp med soffor och fåtöljer, jag var inte säker på att det hette så, men det gör det)
Teddy låtsas sura och stirrar argt på mig.
"Skärp dig Teddy, om man jämför dig och Cornelia (hon är nu prefekt) så fattar ju alla, till och med en pygmépuff, varför hon blev prefekt och inte du."
Vi skrattar ännu högre.
7 nov, 2013 17:35
|
Du får inte svara på den här tråden.