(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
Jag skrattade åt Kevins sura Ja.
- Vi kan...snatta, förolämpa nån på stan. Göra värsta scenen....vad vill du själv göra? svarade jag och log flirtigt mot honom.
2 sep, 2013 21:30
|
|
Borttagen
|
Jag log och öppnade fönstret. Jag drog in den friska och kalla morgonluften.
- Jag vet inte. Sade jag och satte mig på bordet. Jag strök undan en lock från ansiktet och såg på Lei.
2 sep, 2013 21:33
|
|
Borttagen
|
Jag andades in den friska luften och blundade.
2 sep, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
Jag drog fram en tidnng och ögnade igenom texten.
2 sep, 2013 21:38
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och packade ryggsäcken.
3 sep, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
Jag började packa ihop mina saker och ignorerade telefonen som vibbrerade på bordet.
-----
Jag är jätte trött efter skolan så det är lite kort.
3 sep, 2013 16:52
|
|
Borttagen
|
Me to, dessutom chattar jag med mina vänner^^
-------------------------
Jag svängde upp väskan på axeln.
3 sep, 2013 17:00
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut till receptionen och avbokade rummet.
3 sep, 2013 17:06
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut till motorcyckeln
3 sep, 2013 17:07
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig på motorcykeln och startade motorn.
3 sep, 2013 17:11
|
Du får inte svara på den här tråden.