Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag stönade jättehögt. Jag kände hur han sprutade i mig flera gånger. Jag vände mig om och Sög av honom
7 aug, 2013 23:58 |
|
Borttagen
|
" Vad är det baby?" Frågade jag oroligt och reste mig upp.
Jag la ner honom på en säng och satte mig på honom och hoppade upp och ner, nu var det jag som gjorde allt så att han kunde prata 7 aug, 2013 23:59 |
|
Borttagen
|
" k,k" stönade jag fram
8 aug, 2013 00:00 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 00:00 |
|
Borttagen
|
"aaaaaah!,skrek jag. min mun fylldes av hans sås.
"luke,sa jag tyst. 8 aug, 2013 00:01 |
|
Borttagen
|
" Vad är det " Sa jag och fortsatte
8 aug, 2013 00:01 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 00:02 |
|
Borttagen
|
"K,kon ,INGET sa jag" jag sög på hennes bröst nu
8 aug, 2013 00:03
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 00:04
|
|
Borttagen
|
Jag log och fortsatte
8 aug, 2013 00:04 |
|
Borttagen
|
"vill du bli ihop med mig? sa jag samtidigt som jag red hans lem.
8 aug, 2013 00:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen