(PRS) Sofia-Potter & Mily
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (PRS) Sofia-Potter & Mily
|
Borttagen
|
" Ska vi gå och lägga oss?" Frågade Agnes
31 jul, 2013 23:32
|
|
Borttagen
|
" Ja det är nog bäst sa Jessica och kom på att hon inte hade någon pyamas
31 jul, 2013 23:35
|
|
Borttagen
|
Agnes nickade och gick upp och la sig, hon drog på sig sin pyamas och gick in till Jessica och lämnade en pyamas för Agnes såg aldrig att hon hade någon, sen la hon sig ner och somnade
( Godnatt )
31 jul, 2013 23:38
|
|
Borttagen
|
Jessica bytte om och gick och la sig hon skrev i sin dagbok om dagens händelser och känslor
31 jul, 2013 23:39
|
|
Borttagen
|
1 aug, 2013 09:14
|
|
Borttagen
|
Jessica somnade när hon hade skrivit klart
1 aug, 2013 11:36
|
|
Borttagen
|
1 aug, 2013 11:37
|
|
Borttagen
|
1 aug, 2013 11:38
|
|
Borttagen
|
Agnes vaknade och var helt svettig
1 aug, 2013 11:42
|
|
Borttagen
|
1 aug, 2013 11:42
|
Du får inte svara på den här tråden.