Vad har du för färg på strumporna?
Forum > Off Topic > Vad har du för färg på strumporna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag har nylonstrumpor på mig, så hudfärgade!
linnissocoollike har röda och oragea färger, det lilla lejonet in disguise! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 27 maj, 2011 21:03 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag har inga strumpor jag har RÖDA natt toflor
28 maj, 2011 10:01 |
|
Celebikai
Elev |
28 maj, 2011 10:01 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
nu är jag barfota 28 maj, 2011 10:32 |
|
Sirius Black
Elev |
röda
... 28 maj, 2011 10:34 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
28 maj, 2011 10:44 |
|
Sirius Black
Elev |
Skrivet av Sirius Black: och blåröda ... 28 maj, 2011 10:48 |
|
Katla
Elev |
Svart och mörkgrå-rutiga, köpta i London!
♏︎ 28 maj, 2011 11:21 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
nu har jag gröna.
28 maj, 2011 11:38 |
|
Borttagen
|
Har lila strumpor
28 maj, 2011 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen